Jag har åxå blinkersproblem fast lite rörigareDet börjar bli dags att besikta min mc, men säger bilprovningen något om att ena blinkersen hänger? (Går ju att tejpa upp den tänkter jag)
Och...WAGO-klämmor i en fordonsinstallationJag har åxå blinkersproblem fast lite rörigare
Nån tidigare ägare. Troligen den sista satte en sån där ramp med blinkers bakljus bromsljus
Men det är inte gjort i en kafferast att fixa dit mina andra medföljande lösa blinkers View attachment 497171View attachment 497172
Ja rörigt värre. Det är åtminstone godkända kontakter på på dom lösa blinkersenOch...WAGO-klämmor i en fordonsinstallation
Den där behöver ett besök i mitt garage
Wago är godkända för fordon men med det sagt ser det ju förjävligt ut. HahaOch...WAGO-klämmor i en fordonsinstallation
Den där behöver ett besök i mitt garage
Gissar det blir en 2:a som du ska åtgärda. #Det börjar bli dags att besikta min mc, men säger bilprovningen något om att ena blinkersen hänger? (Går ju att tejpa upp den tänkter jag)
Vad är det som gått sönder? Sätta ett plaströr invändigt - går det att få i? Om det går så limmar man med ett fyllande limDet börjar bli dags att besikta min mc, men säger bilprovningen något om att ena blinkersen hänger? (Går ju att tejpa upp den tänkter jag)
Ja, men, perkele!Wago är godkända för fordon men med det sagt ser det ju förjävligt ut. Haha
Fästet, plasten blev spröd, ja jag skall testa det! Själva lampa funkar som den skallVad är det som gått sönder? Sätta ett plaströr invändigt - går det att få i? Om det går så limmar man med ett fyllande lim
Är inte godkänt ett annat ord för tillåtet?Ja, men, perkele!
Bara för att produkten är godkänd så betyder det inte att det är tillåtet att använda dom på det sättet.
Det är absolut förbjudet att använda dom i fordonselektriska installationer
Ja, ha ha, det var inte ett helt seriöst påstående, men med visst allvar, i alla fall enligt min pesronliga reflektion.Är inte godkänt ett annat ord för tillåtet?
Jag anade att det fanns ironi i inlägget men jag var inte säker, så jag tänkte att det är bäst att fråga.Ja, ha ha, det var inte ett helt seriöst påstående, men med visst allvar, i alla fall enligt min pesronliga reflektion.
Se det som lagen för sexuella tjänster i Sverige, det är tillåtet att sälja, men du får inte köpa.
En godkänd produkt, som inte får användas
Man kan sammanfatta det som:
- Elektriskt sett = Ja
- Estetiskt sett = Nej
Frågade polaren som är besiktningsman. Det blir "bristfällig fastsättning" som herr "Sportbike" sa. Han sa att du kan ta en glasspinne och eltejp så är det löst om du inte hinner något annat till besiktning.Det börjar bli dags att besikta min mc, men säger bilprovningen något om att ena blinkersen hänger? (Går ju att tejpa upp den tänkter jag)
Vill du jag ska höra om det?Fallerar det om man de-katalyserar, eller märks det direkt?
Man vill ju spara vikt på hojen.
Okey, frågar men måste veta årsmodell då@PeterDeleter
Det hade ju varit smutt.
Blivit med ny hoj igen, och har fått vikt-besparings-noja.
Tror jag kan ta bort 10-15 kilo från hojen.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |