Att vara spätta...

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
*ASG* 1-0 till dig!!:D
Mao jag leder!
Det innebär att jag e först!
Ha det har aldrig hänt förut ja förutom i sängen då när kurvorna e där då leder jag!!!..
helatiden o har bra statestik i att vara först:näsblod

Nej detta spårar ur=(
Men lite kul blev det allt!
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Mao jag leder!
Det innebär att jag e först!
Ha det har aldrig hänt förut ja förutom i sängen då när kurvorna e där då leder jag!!!..
helatiden o har bra statestik i att vara först:näsblod

Nej detta spårar ur=(
Men lite kul blev det allt!

Ahme..bara för att du leder för stunden...innebär det inte att du vinner!! Du har missat en stor poäng med din motsåndare!!! Jag är tjej och kommer alltid vara steget före dig och en platå upp!!!:D
 

why_not

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2008
Ort
Mora
Hoj
GixxerK7
Jag vet inte vem du tror du är men att ha en liten tjej bakpå kan vem som helst, för mig låter du bara som en helt vanlig wannabe som tro du kan inverka på körningen. Förmodligen en stöddig liten fjortis. som är lider av någon sorts komplex. hösäckar eller wannabees tar man inte ens med sig på sin pärla dom kan sitta hemma o drömma om att ta körkort ö försöka köra själva HAHAHAHAHAHA
 

Solid snake

Guest
Jag vet inte vem du tror du är men att ha en liten tjej bakpå kan vem som helst, för mig låter du bara som en helt vanlig wannabe som tro du kan inverka på körningen. Förmodligen en stöddig liten fjortis. som är lider av någon sorts komplex. hösäckar eller wannabees tar man inte ens med sig på sin pärla dom kan sitta hemma o drömma om att ta körkort ö försöka köra själva HAHAHAHAHAHA
Skriv med ditt riktiga konto istället, fegis.
 

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Växjö/Kalmar
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Många saker har jag läst om här på SH men detta är nog första gången jag läser om någon som skryter om hur jävla grymma dom är på att åka med...

Poäng för orginalitet!
 

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Växjö/Kalmar
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Biatch, det är snarare du som blir min spätta... Kom ihåg vem som spöade vem sist!!!!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Alltså jag fattar inte vad den här tråden handlar om ens. Kan ingen förklara?
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Sant!
Du skall få åka med mig på ringen o sabba inte mina varvtider!

Nu handlade det inte om ja var nån wannabe eller så...utan det handlade om hur det egentligen var,....

Jag vet att det finns grabba som säger att dom kan skjutsa vem som helst.. spelar ingen roll...å jag tror inte det är så enkelt om man ska få ut nåt av åkningen tillsammans....

Å där kom frågan in...har jag rätt eller fel??
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Nu handlade det inte om ja var nån wannabe eller så...utan det handlade om hur det egentligen var,....


Jag vet att det finns grabba som säger att dom kan skjutsa vem som helst.. spelar ingen roll...å jag tror inte det är så enkelt om man ska få ut nåt av åkningen tillsammans....

Å där kom frågan in...har jag rätt eller fel??

Jag citerade daniel =Blå R1:pannkyss
 

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Växjö/Kalmar
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Nu handlade det inte om ja var nån wannabe eller så...utan det handlade om hur det egentligen var,....

Jag vet att det finns grabba som säger att dom kan skjutsa vem som helst.. spelar ingen roll...å jag tror inte det är så enkelt om man ska få ut nåt av åkningen tillsammans....

Å där kom frågan in...har jag rätt eller fel??
Tror nog Lindén vill asa runt mitt feta arsle på Ringen...

Som svar på din fråga så har jag aldrig kört inspirerat med ngn bakpå o skulle aldrig våga göra det heller. Visst ngn enstaka bakhjulsrepa har det väl blitt men då är det ju bara för passageraren att hålla i för kung och fosterland..
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Alltså jag fattar inte vad den här tråden handlar om ens. Kan ingen förklara?

Det är faktiskt extremt oklart, följande har framkommit:
  1. Kvinna vill hellre åka bakpå än köra själv
  2. Vissa tycker det är konstigt
  3. Andra tycker att det är bra för kvinnor ska kontrolleras
  4. Många insinuerar att de "vet" saker
  5. Tydligen ska man ha en åsikt om det är "rätt eller fel"
  6. Vad som menas med '5' är väl höljt i dunkel
  7. Flera av författarna verkar vara i medelåldern men skriver som om de vore i lägre tonåren
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Varför skulle jag förstöra hans åkning genom att han ska stå å få kalla däck i varenda jävla korsning för att vänta på mig??!! För jag kommer aldrig nånsin kunna köra så som de jag har åkt med gjort. Finns inte en chans på världskartan!!

Jag tror att du har tyckt detsamma sen säkert fem år tillbaka när ett gäng från bike.se fick vänta på en tjej som inte hade haft körkort sålänge och inte körde lika snabbt som de andra. Det var tydligen jobbigt att vänta på långsamma förare.
 

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Växjö/Kalmar
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Jag tror att du har tyckt detsamma sen säkert fem år tillbaka när ett gäng från bike.se fick vänta på en tjej som inte hade haft körkort sålänge och inte körde lika snabbt som de andra. Det var tydligen jobbigt att vänta på långsamma förare.
Att vänta på långsammare förare är nästan bara skönt, gött att sträcka ut ryggen lite..

Sen är det fan så mycket skönare att sträcka lite på ryggen än att hjälpa till att lyfta upp en tung jävla hoj ur diket, slita av sig hjälmen för att ringa 112, sen dessutom behöva vänta på den där pling plong taxin, snacka om kalla däck...
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Jag vet inte vem du tror du är men att ha en liten tjej bakpå kan vem som helst, för mig låter du bara som en helt vanlig wannabe som tro du kan inverka på körningen. Förmodligen en stöddig liten fjortis. som är lider av någon sorts komplex. hösäckar eller wannabees tar man inte ens med sig på sin pärla dom kan sitta hemma o drömma om att ta körkort ö försöka köra själva HAHAHAHAHAHA

Vem pratar du med?
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top