Att bygga upp en ”komplett” vapengarderob

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nu har jag precis varit och "köpt" ny hagelpang! Fan va drygt det kommer bli att vänta 2-3 månader.

Jag har nog också köpt mej en hagel pangare. En halvsliten Beretta A301. Har lagt ett bud på den och förväntar mej svar inom kort.
Trots att jag vill ha bock. Men det kommer en bock beretta inom kort med.
 

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Jag har nog också köpt mej en hagel pangare. En halvsliten Beretta A301. Har lagt ett bud på den och förväntar mej svar inom kort.
Trots att jag vill ha bock. Men det kommer en bock beretta inom kort med.

Jag har letat efter en vettig begagnad bock länge, utan resultat. Idag tröttnade jag och köpte en ny 686sp med justerbar kolvkam.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag har letat efter en vettig begagnad bock länge, utan resultat. Idag tröttnade jag och köpte en ny 686sp med justerbar kolvkam.

Ja, det är ju mycket pengar men du kan ha den resten av livet. Kände på en classic eller vad det var i jaktlaget. Jävlar vilket rappel. Skulle knappt våga skjuta med den. Hellre då billig rem 870.
 

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Ja, det är ju mycket pengar men du kan ha den resten av livet. Kände på en classic eller vad det var i jaktlaget. Jävlar vilket rappel. Skulle knappt våga skjuta med den. Hellre då billig rem 870.

Tänkte så jag också. Någon som kan tipsa om en prisvärd kastare? Den ska kunna kasta två duvor samtidigt.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag har letat efter en vettig begagnad bock länge, utan resultat. Idag tröttnade jag och köpte en ny 686sp med justerbar kolvkam.

Lite samma som mej då, kände på några billigare mm. Men beg hittar jag ingen vettig nytt ja då är det 15-20k och det får vänta en liten stund. Då får denna halvauto tjänstgöra som jakt och lerduve krossare.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Figurskytte på lördag på stålboda. Jag ska dit i alla fall och försöka skjuta fullt.
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Grymt.
Jag ska ju gå kursen för IPSC nästa gång dom arrangerar i Rosers. Min tanke är att nästa år så ska jag gå någon tävling eller två.

Klart du ska. Blir inte mycket roligare "med kläderna på". Var bara förberedd på att det kommer kosta en hel del pengar så börja spara. ;)
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Klart du ska. Blir inte mycket roligare "med kläderna på". Var bara förberedd på att det kommer kosta en hel del pengar så börja spara. ;)

Sssssschhhhhhhhyyyyyyyyy!!!!

Billig hobby har jag sagt hemma... Bara ammo som kommer kosta och den beror ju på hur mycket man skjuter...:)
 

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Fasen va fint! Jag fyllde jämt igår, och dom närmaste är antagligen trötta på mitt tjat om att jag vill ha en hagelbock. Så jag fick ett öronmärkt kuvert, nu är mer än hälften av bocken som jag beställde i förrgår finansierad :-D
 
Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Kul för dig. Min sambo vägrar stödja denna delen av mitt intresse med gåvor. Tyvärr.

Fasen va fint! Jag fyllde jämt igår, och dom närmaste är antagligen trötta på mitt tjat om att jag vill ha en hagelbock. Så jag fick jag ett öronmärkt kuvert, nu är mer än hälften av bocken som jag beställde i förrgår finansierad :-D
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top