assen

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
samma här. men anderstorp den 28onde är redan bokat och jag jobbar på söndagen. så hm, får nog fundera lite till.....
 

superstreetbike

SpeedJunkie
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Malmö
Hoj
R1 2002
Ska ta en rejäl runda i samband med assen. Jag o brorsan tar hojarna o kör ner till amsterdam först o turistar lite sen bär det av till assen lagom till tävlingen.
På hemvägen funderar vi på att antingen köra till spa i belgien eller nurburgring för lite banåka, beror lite på vilken som e öppen för bankörning.:D
 

knallen

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati
Det är kul på Assen, men i mitt tycke är Sachsen roligare. Ett bra tips på camping i Assen är på idrottsplatsen. Fotbollslaget där hyr ut och då får ni dusch, bevakad parkering och jämn och fin gräsmatta att smälla upp tältet på. Mat och dryck både morgon och kväll finns i deras stuga. 15min att gå in till centrum och ca 30-45min till banan gör läget perfekt!

Ha så kul!
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
haha ja 3 pers i en lupo lär bli galet trångt om inte annat haha:D

4 pers v70n diesel

Det är kul på Assen, men i mitt tycke är Sachsen roligare. Ett bra tips på camping i Assen är på idrottsplatsen. Fotbollslaget där hyr ut och då får ni dusch, bevakad parkering och jämn och fin gräsmatta att smälla upp tältet på. Mat och dryck både morgon och kväll finns i deras stuga. 15min att gå in till centrum och ca 30-45min till banan gör läget perfekt!

Ha så kul!


aha okej kanon tänkte jag skulle försöka boka något ställe redan ikväll :)
gött me riktig dush å sånt

assen är juh bra för publiken har ja hört
 
Last edited:

knallen

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati
aha okej kanon tänkte jag skulle försöka boka något ställe redan ikväll :)
gött me riktig dush å sånt

assen är juh bra för publiken har ja hört

Den campingen behöver man inte förboka. ACV heter nog fotbollsklubben enligt ett klistermärke jag har här. Den campingen är lugn och fin. Rekomenderas verkligen! Ta er verkligen tid att leta efter den campingen så ni inte hamnar på någon utav dom brötiga. Då kommer ni aldrig få en blund i ögonen. Man kan ju promenera till dom livliga campingarna, för det händer ju trots allt lite roligt på dom. Men gött att kunna sova också!

Den här hörde vi hela nätterna förra året. Och den campingen var en bra bit bort..

http://youtube.com/watch?v=H3NXfHWN0C4
 

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
Hört andra rekomendera ACV så kanske skulle kika lite på den martin? planen är ju dränerad så man slipper lervälling om/när regnet kommer
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
jo men ligger juh ganska långt ifrån banan =(

den andra ja hitta ligger bara 10 15 ifrån

vi får la kolla när vi kommer ner? åka runt å kolla vilken som ser shysst ut ?

kan juh preliminär (svårt ord) boka den andra ja tjöta om bokar den i ditt

namn bah :D:D



inga andra härifrån som ska ner?
knallen häng på nu ! :)
 
Last edited:

knallen

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati
Den promenaden är inte så farlig. Det går någon form av cykelväg in mellan allt ihop, så det går rätt smidigt ändå. Ni har ju nära till stan och där är det ju lite jippon och god mat kvällstid.

Hade gärna åkt dit i år med, men har senare semester i år. Blir Sachsenring och vidare färd mot dom underbara alpvägarna..
 
Last edited:

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
40min promenad är la inget man dör av.. är man dessutom full så kan det bli ganska roligt
 

krilleyzf

Medlem
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 12
jo men ligger juh ganska långt ifrån banan =(

den andra ja hitta ligger bara 10 15 ifrån

vi får la kolla när vi kommer ner? åka runt å kolla vilken som ser shysst ut ?

kan juh preliminär (svårt ord) boka den andra ja tjöta om bokar den i ditt

namn bah :D:D



inga andra härifrån som ska ner?
knallen häng på nu ! :)

Jag ska ner i år men vi bor på en camping "nästan längst bort vid alle'n" som går utanför banan. Ca 25-30 min till huvudentren. Ni vet väl att racet går på Lör ?.
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Jag kommer vara i krokarna när racet går, dock av andra anledningar. Nån som vet om det är enkelt o bara svänga förbi o tjacka en biljett utanför o ung hur mycket de brukar kosta då.
 

krilleyzf

Medlem
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 12
Jag kommer vara i krokarna när racet går, dock av andra anledningar. Nån som vet om det är enkelt o bara svänga förbi o tjacka en biljett utanför o ung hur mycket de brukar kosta då.

Är inga problem att köpa biljett utanför i "båsen" dock är det nog svårt att få tag i sittplats. Ståplats på gräs vallarna kostar 40 Euro på Lör.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top