arai reservdelar

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Husum
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
har nu försökt genom min lokala handlare att fixa nya visirplattor till min edwards lim.edition utan att lyckas, alltså vad är allright för företag, jag var hos handlaren när han ringde upp dom och dom skulle skicka dom på en gång en vecka senare hade de inte dykt varpå vi ringde upp de igen då hittades plattorna på en bänk och de skulle gå på en gång, en vecka senare fortfarande inga plattor och de svamlade om att de var skickade men de visste knappt vilken dag de gick och vart de skulle så efter 5 veckor inga plattor inom synhåll. nu undrar jag om det finns nåt annat företag som kan ha sådana reservdelar på hyllan
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
De har haft stora problem med ihopslagningen av derat finska och svenska lagersystem, vet inte om det var problemet denna gång dock. Lite virrigt emellanåt men väldigt trevliga och serviceminded.
 

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Både Yamahacenter och Stibix lär ju vara Åf för Allrights sortiment och då kvarstår ju problemet för trådskaparen.
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
Det tog 3 månader för Allright att skaka fram visirplattor till min Arai Condor Retro förra året... :huvet
 

Fkpn

Medlem
Gick med
10 Oct 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda Blackbird, 4X GPZ 900r, Honda VFR750
Prova med MC Poolen i Solna/Stockholm, de hjälpte mig med visirplattor till min Astro. De hade dem inte på lager men de var väldigt hjälpsamma och tryckte på hos Alright för att få fram dem. Tog iofs 3 månader, som tur var över vintern .... Men som sagt, värt att prova, de kan ju ha på lager.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top