iceice
Gudomlig sporthojare
Jag är 50 jämnt. 'verkar som TH inte gillar Stockholmare.Jag betalar 8500kr för RSV4 hos Trygg Hansa, är iofs 50+
Jag är 50 jämnt. 'verkar som TH inte gillar Stockholmare.Jag betalar 8500kr för RSV4 hos Trygg Hansa, är iofs 50+
Jag betalar 8500kr för RSV4 hos Trygg Hansa, är iofs 50+
Detta är ett svar lite ur det blå: Till twinnarna är det poppis med ett av tre alternativ: Stödet som används i USA, stöd från Honda CBR1000RR (minns ej årsmodell) eller justerbart kinastöd från eBay (jodå, det funkar faktiskt). Jag kan inte svära för att nåt av det funkar på V4, men det kan ju vara ett ställe att börja kanske för att slippa kapa?Har sänkt min RSV4 med tre cm bak och kommer nu även att släppa ned den lite fram. Redan i dagsläget står den väldigt rakt upp när den står på sidostödet... Vet ni om det finns kortare stöd att köpa (och det ska vara rejäla grejer) eller måste man kapa och svetsa?
Har du råd gå på en 1100 tycker jag.Hej allihop!
Jag är sugen på en nyare Tuono V4, mer specifikt 1100.
Ni som kör gamla och nya, hur pass driftsäkra är dessa cyklar? Klarar de många mil utan större problem? 3000+ mil?
Sen undrar jag om de verkligen är så svåra att wheela med som det sägs? Har hört detta om den gamla V4:an men den nya bör vara lite bättre i och med mindre hetsigt effektregister. Ska provköra Tuonon är det tänkt.
Ligger och velar mellan RSV4 och Tuono V4.
Hej allihop!
Jag är sugen på en nyare Tuono V4, mer specifikt 1100.
Ni som kör gamla och nya, hur pass driftsäkra är dessa cyklar? Klarar de många mil utan större problem? 3000+ mil?
Sen undrar jag om de verkligen är så svåra att wheela med som det sägs? Har hört detta om den gamla V4:an men den nya bör vara lite bättre i och med mindre hetsigt effektregister. Ska provköra Tuonon är det tänkt.
Ligger och velar mellan RSV4 och Tuono V4.
Har nu bokat en Tuono, leverans i april/maj!
En fråga till er som redan har en, slip-on: vilket rekommenderar ni? Rekommenderar ni mapning?
Mc-varuhuset i Eskilstuna hade akra med mappning för 14k. Billigt eller dyrt?
Någon som har ett begagnat sidostöd i bra skick till en RSV4 2015 till salu?
Har nu bokat en Tuono, leverans i april/maj!
En fråga till er som redan har en, slip-on: vilket rekommenderar ni? Rekommenderar ni mapning?
Mc-varuhuset i Eskilstuna hade akra med mappning för 14k. Billigt eller dyrt?
Kan de alltså få tag i akra slipon med upplåsningskod till 2017? Trodde inte den var släppt ännu.
Hämtade min hoj idag, trots temperaturer kring nollan och både snö och hagel så var det en glädjefylld hemfärd.
Ah fan, då var det du som var där när jag snackade med dem i telefon! Han sa att det var någon som var där och hämtade ut sin och att det lös i ögonen på dig
Vet ej om det har det än, men frågade om slip-on och då sa han att de hade det som alternativ...
Pratat med vänner som har Tuonon och testar sig fram så det blir nog ett SC Project slip-on och vänta på Gabros ECU, verkar ge bäst utdelning!
Fan, har de förstört ljudet? Varför??Nu har även jag fått min Tuono Factory -17. Sången var inte riktigt som förra men är nöjd med det ändå Kanske byter slipon senare
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |