Lite frågor och förhoppningsvis några kloka svar men dem får ni står för...
Plast - har läst i tråden att några av er bytt ut framskärmen mot nån 125:a, men har den också sådana uppåtgående fästen mot lyktan? Eller hur ser det ut?
Har rensat bakdelen redan och funderar nu på fronten - och hoppas att jag får ihop mitt hemmabyggda diodljuse ala batmanstyle också.
Fråga två är då om racefronten - alltså bara nummerskylten (typ). Går den att sätta dit med hastighetsmätaren o allt kvar, eller måste det bort. annars är det ju en utmärkt utgångspunkt för att bygga eget projektorlyse.
Saker jag lärt mig själv under den gångna helgens skruvande och provåkande.
Dreva känns onödigt, väldigt lätthanterlig på slangen ändå - fast jag var ovan och det var halt ute så jag studsade runt lite till och från som nån hoppstylta.
Den är svårstartad som satan men jag antar att den inte gillar när det är 4 grader varmt ute bara.
Varför sitter tutan ovanför blinkersen, känns helt fel - jag har tutat i många korsningar senaste tiden
.
Kraschpuckar på och kompisen håller på och caddar nya hållare för bakpegs som kan sitta längre bak och högre upp - finns inget bra sätt att fästa dem egentligen så det kanske blir ett helt floppat projekt. Ingen som försökt sig på något liknande?
Det enda jag behöver nu är lite svart plast - en önskan om att det fanns coola dekalkit att köpa och att vänja mig vid cykeln så jag inte ser ut som bambi på hal is även när det blir torrt ute.