App mobil smartphone 0-100 etc.

rn85bn

Medlem
Gick med
15 Mar 2017
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Scrambler Icon -15
Japp till allt, passivt bör funka kan jag tänka.
Använder den själv hela tiden när jag kör. Mäter 0-60, 0-100, kvartsmilen, registrerar topphastighet och en massa annat gött

Skickat från min H8266 via Tapatalk

Alltså, denna funkar inte alls bra för mig. Jag sätter på den i fickan innan jag kör hemåt från jobbet, men allt den gör är att starta om nya sträckor automatiskt med jämna mellanrum och några logiska 0-100-tider eller topphastigheter får jag icke..
Behöver jag läsa på hur den funkar som om det är nåt speciellt man ska ställa in, eller är den bara kass? =)
 

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono 11
Alltså, denna funkar inte alls bra för mig. Jag sätter på den i fickan innan jag kör hemåt från jobbet, men allt den gör är att starta om nya sträckor automatiskt med jämna mellanrum och några logiska 0-100-tider eller topphastigheter får jag icke..
Behöver jag läsa på hur den funkar som om det är nåt speciellt man ska ställa in, eller är den bara kass? =)
Topphastighet registrerar den automatiskt med print screens. Får dock ställas in.
Accelerationstiderna sparas vid närmre eftertanke inte utan du får helt memorera dom, alt print screena själv.

Skickat från min H8266 via Tapatalk
 

rn85bn

Medlem
Gick med
15 Mar 2017
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Scrambler Icon -15
Om du vill göra det exakt så har jag en VBOX Sport att sälja (länk nedan). Man kan använda deras appar i telefonen. Kanske utan att använda den externa pucken. Observera att jag inte vet att det funkar utan deras puck, och jag vet inte ens om apparna finns till Android.
https://www.vboxmotorsport.co.uk/index.php/en/products/performance-meters

Tack, men jag hade hopp om att en app skulle kunna reda ut det här, när processorn i mobilerna nu är starkare än vad de hade på månen 1969, men icke :)
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top