Anthony Gobert, tragisk figur...igen...

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Senaste uppdateringen av Anthony Gobert... Han var ju försvunnen men hans bror hittade honom förra året..

Nu ligger dock Anthony på dödsbädden efter kort tids sjukdom, enligt hans bror Alex på X.
Tragiskt men nu får han snart ro i sin kropp. En kille som verkligen kunde röra till det på alla plan. Pissa i sin teamkamrats hjälm ( är det bevisat)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
En bekant till mig som åker hd och hamnat bland de rödvita sa en gång till mig på en hojfest att alla motorcyklister är mer eller mindre alkoholister.
Sen utvecklade han resonemanget med att vi allihop är sensationssökare i viss grad och det tar ut sin rätt båda här och där. I några fall kanske det är absolutisten som får sin kickar uppfyllda bara genom att åka hoj medans några andra söker ännu fler kickar i livet och det även blir droger ovanpå allt.

Det hela gäller nog även många idrottare i största allmänhet. Gobert är ju inte den enda idrottaren som inte kan hantera livet utan kickarna och slutar som missbrukare. Många andra idrottare blir entreprenörer och får kanske sina kickar där.

Sammanfattningsvis handlar det kanske bara var på den skalan vi hamnat. Och kanske lite tur med livsvalen.
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
En bekant till mig som åker hd och hamnat bland de rödvita sa en gång till mig på en hojfest att alla motorcyklister är mer eller mindre alkoholister.
Sen utvecklade han resonemanget med att vi allihop är sensationssökare i viss grad och det tar ut sin rätt båda här och där. I några fall kanske det är absolutisten som får sin kickar uppfyllda bara genom att åka hoj medans några andra söker ännu fler kickar i livet och det även blir droger ovanpå allt.

Det hela gäller nog även många idrottare i största allmänhet. Gobert är ju inte den enda idrottaren som inte kan hantera livet utan kickarna och slutar som missbrukare. Många andra idrottare blir entreprenörer och får kanske sina kickar där.

Sammanfattningsvis handlar det kanske bara var på den skalan vi hamnat. Och kanske lite tur med livsvalen.


Andelen motorcyklister med skrynkel i NPF-regionen lär vara enorm - om någon skulle bry sig om att titta.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top