Den här tråden är ju ett ganska bra exempel på att det finns lite tillit inom hojkollektivet, en anonym person startar en allmänt oorganiserad insamling för en person som denne tycker gott kan få en liten slant pengar, och utan större knot så är det en handfull personer som ställer upp med pengar.
Trevligt att se att det iaf finns subkulturer i världen där folk beter sig som folk iaf.
Redan? Jag har ju inte fört över dem, wtf?!Han tackar så mycket på sin facebook nu!
Redan? Jag har ju inte fört över dem, wtf?!
Advokaten har inte svarat mig men då för jag över så är saken avgjord.Även han har tillit och förtröstan och litar på att så sker då så är sagt...
Advokaten har inte svarat mig men då för jag över så är saken avgjord.
Starkt jobbat allihop, jättekul.
Antingen kan vi öppna upp insamlingen en vecka till eller så, alternativt kan jag pm de uppgifter jag fått från hans advokat så kan ni mecka själva. Om det hör ihop med dig och sajten är det ju kul om det blir en koppling hit, annars går det väl lika bra hur som. Meddela om du vill ha info eller hur du gör.Om man själv skulle vilja, eller har hittat någon som ytterligare vill bidra, går det att kanalisera detta vidare direkt in på kontot? Kanske måste ombesörjas av ombudet?
Förstår att du inte vill ha det släpande med att det ramlar in småslattar pö om pö.
Antingen kan vi öppna upp insamlingen en vecka till eller så, alternativt kan jag pm de uppgifter jag fått från hans advokat så kan ni mecka själva. Om det hör ihop med dig och sajten är det ju kul om det blir en koppling hit, annars går det väl lika bra hur som. Meddela om du vill ha info eller hur du gör.
Jag vet att jag är tjatig men kan tydligen inte avhålla mig från att ytterligare befästa den bilden.
Istället för ett fett skadestånd för den skada han lidit den tid processen pågått, jämte kompensation för förlorad arbetsinkomst, belönas han med en minskning av antalet dagsböter med dryga hälften. Beloppet blir 5200 kr.
Det är nåt som stinker här och jag misstänker rättsröta pga odörens karaktär.
Jag vill stötta honom med ett par hundra och undrar om någon vill kolla med honom via facebook om man kan swisha eller sätta in på konto direkt? Tycker det är synd om Markus ska behöva rodda en insamling till. Är inte på facebook och har inte tänkt regga mig ens för en sån här sak.
HILFE!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |