Aftonbladet...

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Förstår du verkligen inte? Själv hade jag laddat igår kväll med chokladpudding och skulle precis se på racet men kika in på sporthoj.com först, ser en tråd om aftonbladet man klickar på och så står det vem som vann i motoGP. Som jag hade sett fram emot att se hela dagen, tycker det e banning på dethär minst 6 månader. Igår var jag så sne så jag orkade inte ens skriva nåt i tråden

Nä, är man känslig rent informationsmässigt och samtidigt en konsument av media information som t ex sporthoj.com så kan det ju inte vara så roligt att vakna upp en dag och upptäcka att planeten man bor på delar man med andra människor som redan har sett denna civilisation och kanske även talat om det för andra ... LOL. :lol
 
Last edited:

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Nä, är man känslig rent informationsmässigt och samtidigt en konsument av media information som t ex sporthoj.com så kan det ju inte vara så roligt att vakna upp en dag och upptäcka att planeten man bor på delar man med andra människor som redan har sett denna civilisation och kanske även talat om det för andra ... LOL. :lol

Förstår inte riktigt vad du försöker skriva, men din poäng som kanske finns nånstans i texten måste ju varit viktig eftersom du var tvungen att svara på ett gammalt inlägg.

Visst finns det andra människor här, men gör man en tråd en racehelg och döper den till aftonbladet, och sen i den whinear om varför aftonbladet inte skriver om att marquez tog sin 8e seger eller vad det nu var, så är man ju bara jävligt skadeglad, ett forumstroll skulle man nästan kunna säga.

Men du liksom de flesta andra i denhär bajstråden går väl runt och berättar för alla du känner hur filmen du nyss såg slutade, för vaddå? de får ju liksom fatta att det finsn andra människor och om man är intresserad av film så går man väl på premiären.

Inlägget du citerar skrev jag för jag trodde TS verkligen inte förstod och gjorde det av misstag, men han gjrode ju ganska klart sen att det var helt planerat. Men skulle säga att >90% här är sympatiska människor så han(ni?) tillhör endå som tur är en minoritet
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Vem på sporthoj läser och delar sånt tidningarna skriver? Sluta läsa schiten.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top