ADHD-åkning

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Bara till att lägga upp körningarna här så är jag ialla fall med o åker, redan averkat över 100 mil iår. Ser ut att bli bra väder frmåt helgen.
 

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
ca 13.00 på textilmuseet´s parkering för en åkning + fika långt bort kanske kusten ? //kom tidigare om ni har lust jag åker ner nu vi har garage där
 
Last edited:

Vurpnisse

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
HondaCBR600F
Tjena mackan:bow ,Telefonen hade ringt som fan mellan seglora o hyssna idag o precis när ni drog iväg mot skene så ringde den igen..Så jag ställde hojen på sidostödet o skulle svara..kliver av hojen o plockar fram nallen och då rullar hojen lite framåt o stödet viker upp sig så hojfan trillade rakt i backen:huvet..Lyckades bryta av bromshandtage så jag valde att köra in mot stan istället:jisses Spräckte höger kåpa också så jag fixade lite jobb åt billy igen:6surkart

Kom några killar på hoj ifrån skenehållet som hjälpte mig upp med hojen:såjaponken

Jag hoppas er lilla hojtur va bra iaf....

Ha det gött
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Tjena mackan:bow ,Telefonen hade ringt som fan mellan seglora o hyssna idag o precis när ni drog iväg mot skene så ringde den igen..Så jag ställde hojen på sidostödet o skulle svara..kliver av hojen o plockar fram nallen och då rullar hojen lite framåt o stödet viker upp sig så hojfan trillade rakt i backen:huvet..Lyckades bryta av bromshandtage så jag valde att köra in mot stan istället:jisses Spräckte höger kåpa också så jag fixade lite jobb åt billy igen:6surkart

Kom några killar på hoj ifrån skenehållet som hjälpte mig upp med hojen:såjaponken

Jag hoppas er lilla hojtur va bra iaf....

Ha det gött

Ja du, du kan konsten med att ställa till det hehe ,,, mannen med ständig osis, samma som när du trilla ner från lastbryggan :näsblod
 

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
fan jag åkte tillbaka till för att kolla vad som hade hänt men jag hittade dig inte ??
först trodde vi att du bara missat vilken väg o bara chansat på en o jag ringde en kompis som skulle leta upp ditt nr men det sket sig!

ja nästa gång ska vi byta nummer iaf med dem som man åker med så slipper vi sånt !

synd att det blev som det blev !!

Mvh mackan
 

Vurpnisse

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
HondaCBR600F
Ja det låter ju inte som en sån dum ide att byta nummer med dom man åker med..Ska iväg o köpa nytt bromshandtag imorgon så man kan ut o åka igen..Jag hoppas iaf ni hade en bra fika dit ni åkte....
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Åkning i helgen? När som helst vart som helst. Jävligt sugen på att köra bara. Kanske på söndag, kanon väder samt att man kanske skulle avsluta med ramnaslätt för att avgöra en gång för alla vem som är snabbast.:yoparty

Kanske lite uppladdning med Moto GP först.
 
Last edited:

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Åkning i helgen? När som helst vart som helst. Jävligt sugen på att köra bara. Kanske på söndag, kanon väder samt att man kanske skulle avsluta med ramnaslätt för att avgöra en gång för alla vem som är snabbast.:yoparty

Kanske lite uppladdning med Moto GP först.



kanske det.. jag är på.. speciellt ramnaslätt.. den som utmanar kan räkna med att åka på däng.. speciellt ANDERSSON!!!:mad: :hojharley
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
kanske det.. jag är på.. speciellt ramnaslätt.. den som utmanar kan räkna med att åka på däng.. speciellt ANDERSSON!!!:mad: :hojharley

Kanske t.o.m så att man måste ner på hobbex o köpa ett snabbgashandtag för att ha en chans. Nä du, detta är det enda du kommer att se:arsele
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Kanske t.o.m så att man måste ner på hobbex o köpa ett snabbgashandtag för att ha en chans. Nä du, detta är det enda du kommer att se:arsele

ja.. det får du nog göra.. kanske kommer jag se:arsele men när vi båda åker tillbaka är det jag som får:tuttar :D
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Blir det någon åkning idag FREDAG!!!!

jag är illa på.
ska bara leverera en TV först. sen ska skinnpyjamasen på =) vilka ska med ?
=)
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Åkning i helgen? När som helst vart som helst. Jävligt sugen på att köra bara. Kanske på söndag, kanon väder samt att man kanske skulle avsluta med ramnaslätt för att avgöra en gång för alla vem som är snabbast.:yoparty

Kanske lite uppladdning med Moto GP först.

Blir det nåt på söndag e jag på ,,,, efter Moto GP då förståss det får jag inte missa, eurosport rullar hos mig från 13,00 om någon e intresserad :tummenupp
Annars, när å var ?

Visserligen ska tanten sitta på bönepallen så det blir ingen "tokåka" för min del men ändå ,,,,, lite kan man ju gasa :gnissla
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Imorgon då?`ska någon med?

jag och Mr Deathmachine drar till varberg och testar KTM.

någon mer som är sugen?

blir nog lite finfina vägar på vägen ner och på vägen upp.

//droopfy
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Har lite saker att fixa imorrn men på söndag tycker jag att vi tar en heldag. Ska själv se Moto GP så jag kommer gjärna på besök så tar vi en tur efter det. Finns du med på kontakt listan eller annars kan du väl pm:a om nr:.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Ser nu att GP racet börjar redan 09,00 ,,,, sen e det lungt =)=

ja, johan, flax, andersson och jeppe? var ute å åkte en sväng. riktigt trevlig tur. Tänkte inte på att ringa dig mr tholzen. vi kom dock inte ut förens runt halv 5 efter väntande på folk från olika håll och diverse tankningar mm. ja skulle vart hemma 6 igentlgien men blev 7 till slut ändå.

fina goa vägar. men vi kör la snart igen, nu står hojjen för ventil justering.
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
ja, johan, flax, andersson och jeppe? var ute å åkte en sväng. riktigt trevlig tur. Tänkte inte på att ringa dig mr tholzen. vi kom dock inte ut förens runt halv 5 efter väntande på folk från olika håll och diverse tankningar mm. ja skulle vart hemma 6 igentlgien men blev 7 till slut ändå.

fina goa vägar. men vi kör la snart igen, nu står hojjen för ventil justering.


ja det var roligt.. men tror dock ingen vet vem flax är här inne.. det är då jag som är flax... men skitsamma..

ja det va kul som satan o warriorn fick verkligen kriga för att hänga på.. men det var inte jag som körde körde rakt fram när vägen svängde heller såå.. hehe... men men..

mvh robban
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
ja det var roligt.. men tror dock ingen vet vem flax är här inne.. det är då jag som är flax... men skitsamma..

ja det va kul som satan o warriorn fick verkligen kriga för att hänga på.. men det var inte jag som körde körde rakt fram när vägen svängde heller såå.. hehe... men men..

mvh robban

Och hur gick det rammnaslätt då robban:arsele
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ja det var roligt.. men tror dock ingen vet vem flax är här inne.. det är då jag som är flax... men skitsamma..

ja det va kul som satan o warriorn fick verkligen kriga för att hänga på.. men det var inte jag som körde körde rakt fram när vägen svängde heller såå.. hehe... men men..

mvh robban

ja just de,,, flax= robb
hehe nej och de var inte jag heller som tur va.
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top