2012 års bandagar med Actionpics.se

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hur kommer det vara med tillgång till el...? Jag kommer nog inte att vara på plats förrän imorgon bitti, om man inte gör som nill0w... :)

El på Mantorp är som vanligt lättast att hitta om man kommer på kvällen före eller tidig morgon, ju senare man kommer desto längre bort från ev. el-uttag kommer man.
Ofast med lite tur så löser det sig för att någon har en 3-fas matad el-låda med lediga uttag.

Depåboxarna är fullbokade (din nästa fråga i ett annat inlägg).

//Nitrous
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
El på Mantorp är som vanligt lättast att hitta om man kommer på kvällen före eller tidig morgon, ju senare man kommer desto längre bort från ev. el-uttag kommer man.
Ofast med lite tur så löser det sig för att någon har en 3-fas matad el-låda med lediga uttag.

Depåboxarna är fullbokade (din nästa fråga i ett annat inlägg).

//Nitrous
Ok, tack för snabbt svar! Om någon har plats över i en box så kan ni PM:a! Kanske kommer redan ikväll om jag får tag i boende... Eller om tjejen tycker att bilen duger :)

Edit. Kommer nog redan ikväll :yoparty
 
Last edited:

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Vill tacka för en underbar dag! Helt galet väder!
Imorgon är det dags igen, och då får man tom sovmorgon :)

Ses imorgon!!

//Henrik
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Tack för två perfekta dgr på Mantorp Park

Tack alla nya och gamla deltagare som var med på Mantorp Park, så underbart att se alla glada och trevliga människor efter en mörk och lång vinter.
Tack alla fantastiska instruktörer och resurser som varit med dessa dagar.
Det blev två helt underbara dagar med värmande solsken.

En verkligen stor eloge till alla som använt transponder, helt otroligt att alla är så duktiga på att återlämna transpondern innan ni åker hem!

Tider från dagarna finns på,
Amigoo
Mylaps

Fotograf Elle Andersson http://www.3773.se har tagit massor med suveräna bilder under båda dagarna. Bildexempel finns på webb och där finns kontaktuppgifter till Elle Andersson för intresserade.

Grattis till Krister Sund som vann Pirelli däckset från Duells - Pirelli :tummenupp

Next Gotland Ring , vi ses där :)
 

2WeelGuy

inga problem!
Gick med
16 Feb 2007
Ort
göteborg
Hoj
R6 -08(race) R6-03(gata) CRF250 -05
Tack för en fin dag Actionpics!

Någon som har en bild på min kollega Jonas Brimses krasch med min hoj? I vänstern efter Mjölby. #5 med gamla Alexander Lundh kåpor. Röd/vit/svart med Cresto och Guide dekaler.
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Här kommer lite filmning från körningen! Första körningen för året och premiär på Mantorp! Bästa tid 1:30.398

 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Gotland Ring 8-10 Juni är nu fullbokad i samtliga grupper.

Gotland Ring 1-3 Juni - Finns platser kvar i Lugn grupp.

Gelleråsen 18-19 Juni - Finns 2 st platser kvar i Grupp 1 (snabbare grupp)

Bokningskalendern är uppdaterad.

Vi ses på Gotland Ring snart :)

//Nitrous
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Hur var det nu. Lyckades ni ordna så vi får möjlighet att låna transponder på Gelleråsen? Nu senast så gjorde nyttjandet av transponder att dom jämna grupperna gav väldigt många fria varv och det är ju så härligt!
Satt och kollade igenom mina filmer från Mantorp och jag tror aldrig att jag haft så fritt fram någon gång.

Bara 36 dagar kvar. Lycka till ni som ska till GR!!

//Henrik
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hur var det nu. Lyckades ni ordna så vi får möjlighet att låna transponder på Gelleråsen? Nu senast så gjorde nyttjandet av transponder att dom jämna grupperna gav väldigt många fria varv och det är ju så härligt!
Satt och kollade igenom mina filmer från Mantorp och jag tror aldrig att jag haft så fritt fram någon gång.

Bara 36 dagar kvar. Lycka till ni som ska till GR!!

//Henrik

Yes, meningen är att transponders finns till låns även på Gelleråsen 18-19 Juni.

Även Gotland Ring nu kommer vi använda transponders för första gången på Ringen.

//Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Mina "highlights" från premiären på 600cc :) Ej att ta allt för seriöst
//Henrik

Vackert Henke, underhållande :)
Du får se till att göra nåt lika bra på Gelleråsen 18-19 Juni.
Och så bokar du in dig till Mantorp 1-2 sept (lörd sönd) så kommer du garanterat komma under 1.30 strecket! Jag hjälper dig gärna lite mer om det behövs.

//Nitrous
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Vackert Henke, underhållande :)
Du får se till att göra nåt lika bra på Gelleråsen 18-19 Juni.
Och så bokar du in dig till Mantorp 1-2 sept (lörd sönd) så kommer du garanterat komma under 1.30 strecket! Jag hjälper dig gärna lite mer om det behövs.

//Nitrous

Första gången jag filmade o klippte så det vart ok :)
På Geléåsen kommer både jag och Wollenius filma & klippa i symbios. Så det ska nog bli bra.

Sätta nytt pers bästa första gången man sitter på hojen + att den är 400cc mindre än tidigare hoj känns helt ok. Självklart kommer jag tillbaka till Mantorp i Sep, annars så spöar Roger Reko mig ;)
Tack, du kan säkert jaga mig till en vacker 1:29:99 tid. Ska lära mig hojen till sep och då ska vi trolla!

Ha en bra dag o Grattis på dagen ;)
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Platstillgången är uppdaterad i första inlägget!

Gelleråsen 18-19 Juni är FULLBOKAD,
Men, det finns EN plats i Grupp 1 (snabbare) som kan bokas genom Actionpics, en deltagare med förhinder vill sälja sin plats. Kontakta Actionpics för bokning och överlåtelse av platsen.

Gotland Ring 1-3 Juni,
Snart är det dags, årets häftigaste banhelg på Gotland Ring, om bara lite drygt en vecka så är vi där igen för årets höjdpunkt.
Det finns fortfarande några platser kvar i Lugn grupp, rabatt på färja, boende finns. Kontakta Actionpics för bokning och uppgifter.
Informationsbrev till samtliga deltagare 1-3 Juni har skickats ut. Saknar du information, kontakta oss omgående.
Greven Mc-Delar är på plats med full service och support på däck, slitdelar m.m. , om det är något särskilt du behöver så glöm inte beställa det från Grevens Mc-Delar som levererar till banan.

Personal från tidningen Bike och Suzuki är på plats 1-3 Juni och vill gärna prata motorcyklar med just Dig. Provkörning av GSX-R600, GSX-R750 och GSX-R1000.

//Nitrous
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top