2009-års bandagar med www.banåkning.nu

Mr.War

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
Suzuki gsxr 1000 -09
Hur är det med ljudnivån på Gelleråsen?
Kommer ni att kolla och vad bör man ligga på? :)
 

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
det där brukar inte vara några bekymmer...har åkt på en hel del bandagar (med helsystem) och aldrig ens hört ngt om det...
 

Mr.War

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
Suzuki gsxr 1000 -09
Verkar ju vara lite olika det där, uppe på midlanda tex. är det ju rätt hårt nu har jag för mig.
Men det kanske inte är lika på Gelleråsen...??
 

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
jag har inte varit på midlanda....men på gelleråsen, och man kan ju aldrig garantera att det inte kommer bli trubbel...men på GÅSEN, för att förtydliga i det här fallet, har jag inte hört ngt om det ngn gång. :D
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Hur är det med ljudnivån på Gelleråsen?
Kommer ni att kolla och vad bör man ligga på? :)

95 db vid förbifart är det som gäller. Men vi ljudmäter inte..., dom har mätarn på kontoret. Tycker Mike att det är för livat på banan kommer han ut och vinkar in dom skyldiga.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
någon som åker förbi lelles i Uppsala påvägen till Gelleråsen? skulle behöva någon som kan plocka upp Art. nr: 22-1274 & 22-1337 en av varje? behöver som reserv.. (koppling och bromshandtag)

jag kommer åka felväg till Gelleråsen med trevlig prick som förbarmade sig att ta med mig i hans skåpbil.
 

Skuggan

Guest
någon som åker förbi lelles i Uppsala påvägen till Gelleråsen? skulle behöva någon som kan plocka upp Art. nr: 22-1274 & 22-1337 en av varje? behöver som reserv.. (koppling och bromshandtag)

jag kommer åka felväg till Gelleråsen med trevlig prick som förbarmade sig att ta med mig i hans skåpbil.

Reserv? Har du tänkt att klota :)
 

Mr.War

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
Suzuki gsxr 1000 -09
95 db vid förbifart är det som gäller. Men vi ljudmäter inte..., dom har mätarn på kontoret. Tycker Mike att det är för livat på banan kommer han ut och vinkar in dom skyldiga.


Låter bra det. Man får göra sitt bästa för att få ner ljudet då...
 

pulkaskurk

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Ort
norrtelje
Hoj
wr450 blivande 450GP leksak :)
Finns det någon som har en sovplats över åt mig idag ons-imorgon torsdag,
på torsdag tors-fre har jag en egen stuga...

Å nej jag tänker inte tälta då stannar jag hemma istället...

// Ina
 

Nutte

...
Gick med
17 May 2005
Ort
åkersberga
Hoj
KTM 450 - 09 geggmoped
1 plats i racegrupp säljes till båda dagarna!
kopplingen på bilen valde att gå sönder efter att man har lastat. kul.
ring lr pma!
 

Skuggan

Guest
Tack för dom här 2 dagarna, trots regnet på fredagen.. Mkt bra arrangerat :tummenupp
Ses nästa år
 

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki Gsx650f och Sfv650
Tack för ännu en lyckad körning, tack för i år! Kanonbra arrangemang med mycket körning, trevligt folk och fint väder... När är första körningen nästa år?
 

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
instämmer, mycket bra ordnat! bästa arrangören utan tvekan :tummenupp

(pojken med guldbyxorna)
 

Lindmarker

Guest
Man får tacka så mycket för trevliga dagar och trevliga nya bekantskaper och trots jag var både liggsår och bromskloss så var det inga sura miner, PROFFSIGT. För att få ut det mesta av tiden så har jag till nästa år inhandlat däckvärmare så nästa år ses vi nog oftare..
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
instämmer, mycket bra ordnat! bästa arrangören utan tvekan :tummenupp

(pojken med guldbyxorna)

Vi på www.banåkning tackar alla för det här året. Avslutningen på Åsen var riktigt rolig, lite synd bara på regnskurarna som kom på fredagen men lägger man ihop dom regntimmar vi har haft detta året så har vi nästan bara haft torrföre..

Kul är det att detta året har det varit med mycket nya deltagare och vi är glada för alla er som kommer tillbaka och kör med oss år efter år.
Stort Tack:tummenupp

Vi ligger inte på lat sidan, vi jobbar redan för 2010 och hoppas vi kan ha dom dagarna för bokning i våran butik innan året är slut.

Eftersom vi vill bli bättre mottager vi gärna förslag på förbättring. Skicka mail till mig med erat förslag, länk finns från våran sida. Bästa förslaget belönas med en körning.

Vi vill också passa på och tacka alla våra sponsorer för ett gott samarbete detta året och vi hoppas vi fortsätter under 2010 också

Med vänlig hälsning
www.banåkning.nu
Micke o Peter
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Slow children playing tackar för Gelleråsen körningen och i år. Förutom vädret på fredagen som arrangörerna (än så länge) inte kan styra fanns inget att anmärka på. Bra flyt i av- och påsläpp. Sjysst frukostbuffé! Det blir en spastisk F5-vinter på er hemsida kan jag lova.

Vi noterade fotografer under dagarna, är det något som kommer publiceras och i så fall vart?
 
Nyheter
Stenegärd på Gränsö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Top