Jag vet inte vad alla andra tycker men!
Jag tycker att det är lite för mycket körningar när det är tävlingar nästan varje helg i maj, augusti och september. Men det är väldigt få tävlingar under sommaren och semestern.
Det går 3 st r600 tävlingar på 4 veckor i augusti.
Nu har jag inte planerat in Finland i min kalender och har för mig att den gick på sommaren men i övrigt är det en hård höst.
Det är önskvärt med en helg mellan tävlingarna då man hinner reparea om om har vurpat eller göra något annat än att bara tävla. Arbetsgivaren är väll inte överförtjust i att man vill vara ledig massa fredagar för att åka runt och tävla. Varanan vecka hade ju varit lungt då hinner man jobba in sin lediga tid men när det är tajt mellan körningarna är det svårt att hinna med övertid.
Vad tycker alla andra? Vi måste kanske komma med lite kritik och ett förslag på ett upplägg till nästa år?
/Oskar
Jag tycker att det är lite för mycket körningar när det är tävlingar nästan varje helg i maj, augusti och september. Men det är väldigt få tävlingar under sommaren och semestern.
Det går 3 st r600 tävlingar på 4 veckor i augusti.
Nu har jag inte planerat in Finland i min kalender och har för mig att den gick på sommaren men i övrigt är det en hård höst.
Det är önskvärt med en helg mellan tävlingarna då man hinner reparea om om har vurpat eller göra något annat än att bara tävla. Arbetsgivaren är väll inte överförtjust i att man vill vara ledig massa fredagar för att åka runt och tävla. Varanan vecka hade ju varit lungt då hinner man jobba in sin lediga tid men när det är tajt mellan körningarna är det svårt att hinna med övertid.
Vad tycker alla andra? Vi måste kanske komma med lite kritik och ett förslag på ett upplägg till nästa år?
/Oskar