2 beslagtagna mc hos Södertäljepolisen!

Kakel_anders

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2013
Ort
Tenhult
Hoj
GSX600F Street
Polisen i Södertälje har två motorcyklar i beslag. Allt tyder på att de är stulna. Vi kan inte hitta ägarna till dem i våra register. Känner du igen någon av dem kontakta seriebrottsgruppen i Södertälje via telefon 114 14.

 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Ser ut som en YZ 450 F 2003-2005 och en Aprilia SXV 550 2006 (med viss reservation)..

YZ fick aluram 2006, och transmissionskåpan blev svart 2008 eller 2009 men den där har kanske ommålad kåpa för kåpan över vattenpumpen är inte svart så därimellan ligger nog årsmodellen. Och 2010 kom det väl ny ram så den kan vi utesluta.

Vill man spekulera lite så kom väl wave-skiva väl 07 men hojen på bilden har ju olika fram och bakskivor, antagligen har någon ägare haft extrafälgar så reservhjulet kan ju sitta på alternativt så är det helt enkelt bytt skiva någon gång.
Race tech dekaler på gaffeln tyder ju på att den preppats så någon seriösare förare har sannolikt ägt hojen från början gissar jag.
 

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Falkenberg
Hoj
Hojlös
Enda chansen är väl att någon känner igen sin hoj på kännetecken, finns chassinummer kvar och det inte ger träff så är dom inte stöldanmälda på chassinummer, och då kan man gissa att ägaren inte kan chassinumret.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top