1199 Panigale R Superleggera

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
:Bugar stabilt jobbat, ~10kg under ducces egen legera (167kg wet enligt google).. iof är den gatlegal och med 1299 motor men dom har ju liiiite andra förutsättningar att pilla och meka också..
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
:Bugar stabilt jobbat, ~10kg under ducces egen legera (167kg wet enligt google).. iof är den gatlegal och med 1299 motor men dom har ju liiiite andra förutsättningar att pilla och meka också..

Min är mkt mer viktoptimerad och betoning på RACE. Ex är min ram HALVA vikten av 1299 Superleggerans vilken även den är i kolfiber:D
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Så jäkla elakt det blev som färdigt. Riktigt drömbygge!!!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
 

magi

POOOWEEER!!!!!!
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Superduke 1290R
Verkligen ett häftigt bygge! Kul att läsa i byggtråden.
Men ett hoj av denna kalibern förtjänar bättre bilder än mobilbilder! :tummenupp
 

SinneD

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2012
Ort
-
Hoj
2013 Ducati Streetfighter 848 och 1987 Yamaha FZR1000
Woooow! Vilket mästarbygge! Otroligt imponerande! Som sagt ovan, tack för att du delar med dig av det.

Får man hoppas på en video nån gång? :)
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
Har inga nya filmklipp, väntar på bra väder i helgen då blire ny provkörning:tummenupp
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Härligt att få se den färdig. Jag måste erkänna att jag inte trodde att det här projektet skulle bli klart inom överskådlig framtid när jag läste dina första posts, och att jag dessutom inte trodde att du skulle lyckas gå hela vägen och faktiskt bygga den som du hade tänkt. En stor eloge till dig för att du drog det hela vägen! Det är alldeles för många ambitiösa byggen som stannar vid en rivning, några snabba inköp av coola grejor och en häftig ide.
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
Härligt att få se den färdig. Jag måste erkänna att jag inte trodde att det här projektet skulle bli klart inom överskådlig framtid när jag läste dina första posts, och att jag dessutom inte trodde att du skulle lyckas gå hela vägen och faktiskt bygga den som du hade tänkt. En stor eloge till dig för att du drog det hela vägen! Det är alldeles för många ambitiösa byggen som stannar vid en rivning, några snabba inköp av coola grejor och en häftig ide.

Ja det var jobbigt o tog mkt längre tid än önskat, men kan fan inte ge upp halvvägs, då kan man lika gärna lägga sig ner o dö! :) Drömmar är till för att förverkligas, har sett alldeles för många människor som går genom livet o gör inget åt sina drömmar, de bara pratar, realiserar oftast inget...
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top