10 mil i solen blev det idag

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det skånska vädret va lite lynnigt på fm, men sen kom en stor gul sol och värmde, det blev en nice novemberrunda på halvtorra småvägar, mätaren tickade över till 13.000 problemfria mil idag på gammelgixxern, inte illa för en 14 år gammal traktor :tummenupp
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
GSXR1100R skrev:
Det skånska vädret va lite lynnigt på fm, men sen kom en stor gul sol och värmde, det blev en nice novemberrunda på halvtorra småvägar, mätaren tickade över till 13.000 problemfria mil idag på gammelgixxern, inte illa för en 14 år gammal traktor :tummenupp

Skåningar :kocko




:rolleyes:
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
jag körde kanske 5mil idag, men det var jävligt kallt för händerna och det var frost på vägen så man tog det lite försiktigt.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
GSXR1100R skrev:
Det skånska vädret va lite lynnigt på fm, men sen kom en stor gul sol och värmde, det blev en nice novemberrunda på halvtorra småvägar, mätaren tickade över till 13.000 problemfria mil idag på gammelgixxern, inte illa för en 14 år gammal traktor :tummenupp


Öhööö. Du vikingen...? :D Var var du klockan 11:00 då? Vi stod o väntade på dig.
Vi fick iallfall runt 20 mil i 99% solsken. En riktigt härlig höstrunda på i stort sett samma halvtorra vägar.
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
Var en riktigt fin dag här med,tyvärr såg jag inte så mycket av den utan höll mig mest inne i garaget och mekade istället...
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
GSXR1100R skrev:
Det skånska vädret va lite lynnigt på fm, men sen kom en stor gul sol och värmde, det blev en nice novemberrunda på halvtorra småvägar, mätaren tickade över till 13.000 problemfria mil idag på gammelgixxern, inte illa för en 14 år gammal traktor :tummenupp
13000mil :Bugar min gamla GS har 10000mil ska dock kolla kamkedjan på
i vinter.
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
Jag fick nog kört en 10mil oxå.... :)
Men man fick ju hålla igen lite.....

Men de va ju kalasväder...
 

KZ

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2004
Ort
Lidingö
Hoj
Ducati Monster S4R
15 mil blev det idag, kalasväder hela vägen till Västerås :)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Maverick_ou812 skrev:
Öhööö. Du vikingen...? :D Var var du klockan 11:00 då? Vi stod o väntade på dig.
Vi fick iallfall runt 20 mil i 99% solsken. En riktigt härlig höstrunda på i stort sett samma halvtorra vägar.
Stor j-a sol över Malmö & ösregn i Lund, jag kör fanimej inte ut i ösregn när det är +2 grader i skuggan.
:tungan
 

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
Är riktigt avis...

Är det lika fint väder imorgon blir det nog till att åka lite XR...

Men Firebladen får vila...
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag var oxå ute idag på en 3 mila-runda! Var skönt på sätt o vis. Lite väl mycket hjulspinn och inbromsning ett par kilometer före svängningar... hehe. Var aningen halt. Men ack så underbart!

Hojen ser väääldigt fin ut i solen. Så tyckte även alla som jag körde förbi =) de glodde sate o drägglade.

sidvy.jpg
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
Swedie skrev:
Jag var oxå ute idag på en 3 mila-runda! Var skönt på sätt o vis. Lite väl mycket hjulspinn och inbromsning ett par kilometer före svängningar... hehe. Var aningen halt. Men ack så underbart!

Hojen ser väääldigt fin ut i solen. Så tyckte även alla som jag körde förbi =) de glodde sate o drägglade.

sidvy.jpg
Hojjen är grym!!!
Sitter å dräglar lite själv....
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
GSXR1100R skrev:
Stor j-a sol över Malmö & ösregn i Lund, jag kör fanimej inte ut i ösregn när det är +2 grader i skuggan.
:tungan

Ha ha ha ha! Nej, vi märkte det! Det var inte så att det även var lite blött inuti herrn..?
Det kommer fler dagar, vi måste bara häckla dig lite eftersom att det faktiskt var "din" runda! :hihi

Kul att se att så många varit ute idag.

Swedie - Det var en rackarns grann hoj!!! :Bugar
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Maverick_ou812 skrev:
Ha ha ha ha! Nej, vi märkte det! Det var inte så att det även var lite blött inuti herrn..?
Det kommer fler dagar, vi måste bara häckla dig lite eftersom att det faktiskt var "din" runda! :hihi

Kul att se att så många varit ute idag.

Swedie - Det var en rackarns grann hoj!!! :Bugar
Okej häckla på då, jag kör en runda i morrn oxå, dock INTE 11.00, troligen ca:13.00, jag skriver i morrn när jag är HELT säker på att det inte pissregnar.

:lol
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Kidnappar GSXR1100R's tråd lite. Vi måste ju visa vad vi åkt på ;) Skitsamma om hojen klarar att pressas totalt 14.000 mil. Klarar nog min pärla oxå om så behövs.

sidvy2.jpg


Micke! visa din hoj ;)

fakk va trist det är att sluta köra hoj för att det är vinter.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
GSXR1100R skrev:
Okej häckla på då, jag kör en runda i morrn oxå, dock INTE 11.00, troligen ca:13.00, jag skriver i morrn när jag är HELT säker på att det inte pissregnar.


Vill du köra själv då oxå eller? :D
I så fall kan du ju skriva att du skall köra 13:00 men sticka i smyg klockan 12:00

Fast vill du ha sällskap så kan jag tänka mig en runda imorgon också, hojen är ju ändå skitig redan.
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
Kidnappar GSXR1100R's tråd lite. Vi måste ju visa vad vi åkt på ;) Skitsamma om hojen klarar att pressas totalt 14.000 mil. Klarar nog min pärla oxå om så behövs.



Micke! visa din hoj ;)

fakk va trist det är att sluta köra hoj för att det är vinter.
Okej en gammal bild ifrån förra året på SRW, visst är det en traktor.

:D
 

Bifogat

  • normal_115_1509.jpg
    normal_115_1509.jpg
    43 KB · Visningar: 103

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Maverick_ou812 skrev:
Vill du köra själv då oxå eller? :D
I så fall kan du ju skriva att du skall köra 13:00 men sticka i smyg klockan 12:00

Fast vill du ha sällskap så kan jag tänka mig en runda imorgon också, hojen är ju ändå skitig redan.
Hehehehe jag vill gärna ha sällskap, vi bestämmer tid i morgon så slipper det bli strul.
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top