1:a lektionen avklarad

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Hej och grattis till att Du kommit igång med rätt fordonsslag:) Jag antar att Du inte kör med Roberts då, tror inte dom har någon Bandit utan kör med Honda? Kör Du med Trafikskolan eller i någon annan ort än Piteå?

Jag tror Du kan vara lugn, den Du nu körde med menade nog att det blir dyrt för dom som ftg, inte för Dig personligen :)

Jag råkar ha en kompis i "Bersika" med en Bandit 600 med kåpa, så vill Du känna och klämma på den säger Du bara till. Jag vet att de går att sänka bak med ett s k "hundben" (inte "rätt", men det går), sedan kan man kompensera med att även höja gaffelbenen i styrkronan så att den inte blir för trögstyrd. Bra nybörjarmaskin och lite lägre än Fazer/FZ-6.

Roligt att Du väljer att ta kortet, häng gärna med på någon körning också så att Du får mil under västen. Förutom här på sporthoj (kan våra lite varierande tempo i det ystra sällskapet) har Du även MC Fyrkanten på Facebook som drar ihop körningar.

Lycka till nu:tummenupp
 
Last edited:

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Om körskolan ska debitera dig för tappad hoj tycker jag du ska begära att få alla pengar tillbaks om du misslyckas med uppkörningen..... Öga för öga tand för en tand...
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top