äckelmänniskor

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

tingeling_66680 skrev:
Oftast så é väl killen bara ute efter sex o skiter i vilken tjej han får tag i.

Det är inte sexet en våldtäktsman är ute efter... :fakta
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Anciol skrev:
Dagen efter... bakis och trött. Ledsen är ja också, det brukar jag inte vara när ja varit på krogen. Igår stod ja utanför min tunnelbana för att ta en cigg, det var 7 min kvar. Det kommer fram en kille för att prata med mig å jag e trevlig men säger nej tack, har pojkvän å går ner i tunnelbanan när tåget kommer. Han hade frågat om ja skulle komma hem men ja sa att ja skulle sova hos en kompis. Han frågade när han fick träffa mig igen och ja svarade att det fick han nog inte.

Tar tåget hem efter en halvkul kväll. Kl är runt 4 när jag går av och börjar gå hem. Brukar vara lite skraj men vad ska man göra? När ja kommer upp ur tunnelbanan ser ja till vänster, ja går till höger. Då står pervot där och väntar på mig! Vet inte om han såg mig eller inte men jag går väldigt fort och pratar i mobil samtidigt. Läskigt! Hur ska jag våga åka hem själv sent på natten i fortsättningen? Nån som kan några dödliga karategrepp??

Kan nån förklara varför man står å väntar på en okänd människa i ca 5 timmar?

Köp tårgas, eller en elstöt.... Pistol?

Karategrepp? Njaaa, slå honom allt vad du kan på halsen så ger du honom en chock o sen spring eller attackera honom som en vilding :D

750RR
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

Viffer skrev:
Haha, *asg*luktar det när du pillar näsan? :D

Ja. det luktar snooooooooor

Anciol- Ava. Dit vill man tyvärr inte åka. Skärholmen. Där kan vi sälja knark på torget! Jag kör mellanhoj. Vi fixar en till dig så kan vi köra tillsammans sen! :tummenupp
 

Lisa

vem bryr sig?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
......
Det gäller ju att satsa på de känsliga områdena, typ hals, ögon, skrev, smalben...ja det man kan komma åt och sedan kuta som f..a. Batong i all ära, man skall kunna hantera den, samt veta att detta vapen går under knivlagen....kanske först och främst kunna bruka det, nycklar har jag hört skall gå bra. Jag har en förmåga att gå och jaga upp migsjälv när jag går själv på "utsatta ställen" det brukar sluta med att jag är asförbannad :mad: undra om det är nyttigt :confused: .
 

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skara, men har hjärtat i Falun
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

Bikerbitch skrev:
Ja. det luktar snooooooooor

Anciol- Ava. Dit vill man tyvärr inte åka. Skärholmen. Där kan vi sälja knark på torget! Jag kör mellanhoj. Vi fixar en till dig så kan vi köra tillsammans sen! :tummenupp


Om nån har lust att sponsra me lite pengar eller be till gud att syrran bryter handen eller nåt så tas det tacksamt emot.

Vi kan ju annars dra till hero(i)n city. där finns det alltid några stackars 14-isar vi kan lura på lite ful-tjack. Fick 1 erbjudande förra sommaren att tjäna xtra pengar. Jobbar på en fritidsgård så jag hade ju kunderna rätt nära... men jag nekade... alltså håller jag fortfarande på att betala av det jag är skyldigt mor å far för körkortet.

Var hos 1 vän idag som lärde mig lite grepp, jag fick väldigt ont iaf... *linkar iväg till min sköna säng*

God natt!!
 

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

kajlyl skrev:
Det är inte sexet en våldtäktsman är ute efter... :fakta

Okej att han tänder på att ha makten över en tjej...men det handlar juh osså om sex...tror iaf jag.
 

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kramforce
Hoj
Kreidler
tingeling_66680 skrev:
Okej att han tänder på att ha makten över en tjej...men det handlar juh osså om sex...tror iaf jag.

Mycket lite om sex det de "njuter" av är kontrollen och förnedringen.
 

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
v-g skrev:
Precis vi motorcyklister ska stoppa HA så att de inte gör brott.
Är man ensam kan man ju inte handgripligen gå in och stoppa dem. Då är det dags att upplysa ordningsmakten att det är fuffens på gång istället. Det skulle jag inte tveka på. Hänger Harry Haffa i krokarna och håller uppsikt över dem minskar risken för att de gör ngot dumt.
Dessutom vad det länge sedan jag såg någon från HA åka R1 eller GSXR...
De har tydligen invandrat HA till Örebroområdet, och i princip alla MC-klubbar i trakten har varit på ett organiserat möte om det. Mer än så vet jag inte, för jag hade själv inte tillfälle att åka dit.
 

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kramforce
Hoj
Kreidler
Gaffa-mannen skrev:
Är man ensam kan man ju inte handgripligen gå in och stoppa dem. Då är det dags att upplysa ordningsmakten att det är fuffens på gång istället. Det skulle jag inte tveka på. Hänger Harry Haffa i krokarna och håller uppsikt över dem minskar risken för att de gör ngot dumt.
Dessutom vad det länge sedan jag såg någon från HA åka R1 eller GSXR...
De har tydligen invandrat HA till Örebroområdet, och i princip alla MC-klubbar i trakten har varit på ett organiserat möte om det. Mer än så vet jag inte, för jag hade själv inte tillfälle att åka dit.

Det var ett ett exempel Helge. Menar bara att det inte är så lätt för de "snälla" skallarna att göra nåt åt de dumma "skallarna".

Precis som att det inte är lätt för de seriösa grafittimålarna att få stopp på tagkladdande vandaler! Detta var ett annat exempel på samma fenomen.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top