Överraska tjejen lite romantiskt?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Finns bara en grej, gör allt förutom att ha sex med henne, middagar, bio, soffmys etc etc, men doppa aldrig dicken.....:)
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Ravetrancer skrev:
Finns bara en grej, gör allt förutom att ha sex med henne, middagar, bio, soffmys etc etc, men doppa aldrig dicken.....:)

:va



Gjort det där alldeles för många gånger nu.

Men men, händer det inte något oväntat så har jag en bil på torsdag/fredag :D
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Långa farbron skrev:
Nej jag är Ful farbron. :näsblod :D

haha_.gif



:näsblod :tungan


Men helvette va stor den blev då, den e ju knappt ens läsbar på min dator, nu blev den enorm!
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Ravetrancer skrev:
Finns bara en grej, gör allt förutom att ha sex med henne, middagar, bio, soffmys etc etc, men doppa aldrig dicken.....:)

vadå doppa inte dicken...hur besviken blir man inte då, när nån har laddat upp hela stämmningen??

fast då får man ju göra det med stil...massa levande ljus mm....
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
cRoC skrev:
Hm jag köper rosor för 15kr styck och jag är jävligt skeptisk till att det finns finare att få tag på .. :confused:

duvet dom där rosorna med lång stjälk som är så himla tjejigt fina......... min pojkvänn fick en sån av mig när vi vart tilsammans ett visst antal månader....
en vanlig ros kostar 25 kr och en sån kostar närmare 45.....

men eftersom den var så "otympligt lång" så klippte han av den................................................ :huvet
20 spänn rakt ner i papperskorgen

men nu är han förlåten, och har lovat att aldrig göra om det :)
 

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
I ett ännu gulare hus..
Hoj
Tröttnat..
Miss_Orchidee skrev:
duvet dom där rosorna med lång stjälk som är så himla tjejigt fina......... min pojkvänn fick en sån av mig när vi vart tilsammans ett visst antal månader....
en vanlig ros kostar 25 kr och en sån kostar närmare 45.....

men eftersom den var så "otympligt lång" så klippte han av den................................................ :huvet
20 spänn rakt ner i papperskorgen

men nu är han förlåten, och har lovat att aldrig göra om det :)
Min gubbe skulle inte uppskatta att få rosor,kul att det finns killar som gör det. :)
 

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
Ort
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Miss_Orchidee skrev:
rosor :kär tänk om man ändå fick det nån gång.......

skicka till mig när du ändå är igång... :tummenupp


Jag fick rosor av exet... men bara när han behövde släta över sitt dåliga samvete när han strulat med andra! Förstod det först efteråt.... :mad:

En gång fick jag 30 röda långa rosor med bud...gissa om jag tjöt av lycka när dom kom...och om jag vrålade när jag insåg varför...

Men rosor är underbara ändå....... :)
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Miss_Orchidee skrev:
vadå doppa inte dicken...hur besviken blir man inte då, när nån har laddat upp hela stämmningen??

fast då får man ju göra det med stil...massa levande ljus mm....
trodde inte det var fjortisar som skulle uppvakta varandra, ursäkta mig
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Långa farbron skrev:
Köp en riktigt fin ros,klä upp dig snyggt,åk dit,överaska henne.

Den mer fysika del består av flera steg(följer nedan)


1 Fatta ett fast tag runt hennes midja med vänster arm.
2 Tag ett mjuk tag runt hennes nacke.
3 Växla ner henne.
4 Ge henne en kyss
5 Res henne försiktig upp igen
6 Ge henne rosen
7 Säg grattis på födelsedagen,jag älskar dig.

Mmm, jag visste inte att du var så charmig av dig :kär :D
 

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
KalleKulspruta skrev:
Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor. ............

Jag vill veta vad tjejer IGENTLIGEN tycker. Många tjejer (långt ifrån allal) är i många sittuationer inte alls så olika oss killar som man kan tro. Om man tänker så kanske det blir lättare.

Blommor tycker jag mer är ett litet extra sött "Hej-meddelande", eller hur man ska förklara det. Mer: "här får du en liten blomma för din gästfrihet.". Likadant när man tar med sig en chokladask eller liknande. Alltså en form av artighetsbeteende. Man blir inbjuden och man visar tacksamhet och vänlighet tillbaka.

Men det är klart att en blomma någongång är ett trevligt inslag i vardagen :)
Fast det verkar ju vara så att de som gärna vill få sådant aldrig får det :confused: och tvärtom. Men men, någon dag kanske jag också får det :)

Som sagt, allt är inviduellt :)
Som någon sa, en film, lite gottigott, och mys i soffan är aldrig fel det heller som "överraskning" ;)
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Det var det jävligaste.

Snackade i telen med en viss tjej nyss, tydligen så har hon märkt att jag tycker om att rulla runnt i sängen mycket mer än hon gör.

Hon sade


- Det är helt ok om du ligger med andra tjejer också


Tolkar det som trekant :D :banana :banana


NÅN TJEJ HÄR SOM JOINAR :tomten





som ett tillägg, efter 2timmars dividerande så fanns det ingen baktanke från henne :D
 

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
The_FacultyGirl skrev:
Blommor tycker jag mer är ett litet extra sött "Hej-meddelande", eller hur man ska förklara det. Mer: "här får du en liten blomma för din gästfrihet.". Likadant när man tar med sig en chokladask eller liknande. Alltså en form av artighetsbeteende. Man blir inbjuden och man visar tacksamhet och vänlighet tillbaka.

Men det är klart att en blomma någongång är ett trevligt inslag i vardagen :)
Fast det verkar ju vara så att de som gärna vill få sådant aldrig får det :confused: och tvärtom. Men men, någon dag kanske jag också får det :)

Som sagt, allt är inviduellt :)
Som någon sa, en film, lite gottigott, och mys i soffan är aldrig fel det heller som "överraskning" ;)


Klart det är individuellt. Men då ska man kunna fråga tjejen vad hon verkligen tycker utan att hon ska låtsas att hon tycker nått annat.

"tycker du om blomjävlar, ja eller nej. Kryssa för det alternativ som stämmer bäst in på dig"

Man ska göra det med måtta, inte ösa på med dom. De förlorar sin betydelse då. Balanserat ska det vara. Jag kan skicka lite frostskadade krukväxter till dig via post om du känner att du vill ha några blommor :)
Håller absolut med där. En film och mys i soffan kan vara en bra överaskning det också. Det känns som om det är upp till killen att överaska, att göra nått romantiskt os.v. Detta stör mig en del.
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
Benny Bubbla skrev:
Köp billigaste röda rosorna du hittar och lite värme ljus kan du åka hem till morsan och låna på obestämd tid. Riv av alla blad (spar en ros) lägg ett och ett så att hon hittar vägen in till sängen där du och resten av rosen bladen ligger i sängen. I bakgrunden spelas ”Bed Of Roses” ( mp3 gratis). Den sparade rosen ligger på din bara mage. Belysningen består enbart av värme ljusen som mamma sponsrat med. Var helt tyst och säg ingen ting, inte ett ord bara le.

Viktigt att veta när hon kommer kan bli tråkigt att höra samma låt en hel evighet

funkar även att byta ut sängen mot badkar, men om det ena leder till det tredje och att ni skulle hamna i sjunde himlen så blire så jävla blött i badrummet.

Om faster Birgit snappar upp spåret då? :gnissla
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Cat skrev:
Jag fick rosor av exet... men bara när han behövde släta över sitt dåliga samvete när han strulat med andra! Förstod det först efteråt.... :mad:

En gång fick jag 30 röda långa rosor med bud...gissa om jag tjöt av lycka när dom kom...och om jag vrålade när jag insåg varför...

Men rosor är underbara ändå....... :)

Stackare!!! men du skickade väll tillbax rosorna va??? :D Synd att det fiunns sånna svin :4skrika

hoppas du hittar nån mer värdig "vinnare" snart, om du inte redan har en
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top