Örebro/Karlskoga

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Ort
Skogen
Hoj
Sålda fifan
Tjena! Hur är de med samåkning i stan? Är ny i trakten och behöver massa vägtips! :) bor på norr..
 

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
Det är bara o slänga ur sig när man fundera på att åka. Jag hade tänkt mig mellan 15-17 idag. Är det någon som har kommit loss från jobbet då? Skönt med sommarlov kan man väl passa på att säga.

Jobbigt om dom beslutar att ha 3 terminer bara. Såg det på nyheterna och har hört talas om det förut! Då är det slut på sommarloven för de små och då kommer ingen vilja bli lärare ^^
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Det är bara o slänga ur sig när man fundera på att åka. Jag hade tänkt mig mellan 15-17 idag. Är det någon som har kommit loss från jobbet då? Skönt med sommarlov kan man väl passa på att säga.

Jobbigt om dom beslutar att ha 3 terminer bara. Såg det på nyheterna och har hört talas om det förut! Då är det slut på sommarloven för de små och då kommer ingen vilja bli lärare ^^

skönt? är det bara jag som tycker det är tråkigt att gå runt hemma?:va skulle hellre jobba så man får lite pengar :)
 

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
skönt? är det bara jag som tycker det är tråkigt att gå runt hemma?:va skulle hellre jobba så man får lite pengar :)

Haha, vadå gå omkring hemma? Bor inte du på hojen som alla andra? :tungan
Lite sommarjobb har jag väl för att kunna underhålla mitt leverne och mina hojturer. Men så mkt mer än så behövs väl egentligen inte. Inte in min livssituation allafall.
Men njuter just nu av den långa ledigheten.
Så ska du med ut vid 15 då Crazy?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Jeepp, o de e asjävligt mkt roligare på motardbanan än på gatan, speciellt när man vågar sig på o hoppa ordentligt :p

Haha, vadå gå omkring hemma? Bor inte du på hojen som alla andra? :tungan
Lite sommarjobb har jag väl för att kunna underhålla mitt leverne och mina hojturer. Men så mkt mer än så behövs väl egentligen inte. Inte in min livssituation allafall.
Men njuter just nu av den långa ledigheten.
Så ska du med ut vid 15 då Crazy?

Du som gled omkring lite på Änggatan igårkväll o stanna till utanför medborgarhuset en sväng?
 
Last edited:

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Haha, vadå gå omkring hemma? Bor inte du på hojen som alla andra? :tungan
Lite sommarjobb har jag väl för att kunna underhålla mitt leverne och mina hojturer. Men så mkt mer än så behövs väl egentligen inte. Inte in min livssituation allafall.
Men njuter just nu av den långa ledigheten.
Så ska du med ut vid 15 då Crazy?

nej inte runt 15 då kan jag inte men kanske senare eller nån annan dag i helgen om det blir bra väder:)
 

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
Pale, när ska vi ut? Imorrn? Annan dag?

Jag saknar min gixxer!!

Jag lider med dig! Vet hur det känns! Men det är bara att du ger ett förslag så kan jag säkert. Mellan 16-20 typ.

Du som gled omkring lite på Änggatan igårkväll o stanna till utanför medborgarhuset en sväng?

Ja jo det stämmer.. Jobbar natt och var ledig denna natten. Så tog en lite kvällstur i brist på annat att göra. Stod du i folksamlingen vid securitas bilen eller?
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag lider med dig! Vet hur det känns! Men det är bara att du ger ett förslag så kan jag säkert. Mellan 16-20 typ.



Ja jo det stämmer.. Jobbar natt och var ledig denna natten. Så tog en lite kvällstur i brist på annat att göra. Stod du i folksamlingen vid securitas bilen eller?

Okey, ja jag var en av väktarna där ..

Köpte en till hoj idag, ännu en enduro såklart :D
Ingen mer som funderar på att börja köra lite enduro?
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Sålde ju enduron i höstas :(
Fundera lite på o köpa en ny snart, de börjar suga i tarmen igen, har varit o kollat på en motard idag som verkar lite intressant.

Illa :D

Vet inte hur jag ska göra om jag ska sälja KTMen eller inte.
Ingen som är sugen?
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top