Örebro/Karlskoga

Lunnajs

Mr
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Karlskoga
Hoj
Honda
De finns ju fan inga här.. eller finns massa hojåkare men fan vet vart de håller hus.. man hör o ser de ibland men de e jävla bra på att gömma sig...

Kan bara tala för mig själv, och jag jobbar väldigt varierande tider :näsblod

Vill åka med på det mesta hojåkandet men det är ofta det krockar med jobb.

I sommar är det förhoppningsvis bra väder varje dag så då kan jag åka under all tid jag ej jobbar :D

Åker du förresten helt solo till Öret eller är det NÅGON du åker med alls i kga?
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
De finns ju fan inga här.. eller finns massa hojåkare men fan vet vart de håller hus.. man hör o ser de ibland men de e jävla bra på att gömma sig...
Vet inte hur stort intresset är i Örebro för det men en idé för att få fler att visa sig är ju att ha en fast tid/mötesplats för samkörningar en gång i veckan eller något liknande.

EDIT: Jaha, du menade Karlskoga... Ja då hjälper väl inte ens mitt tips ;-D

/perris
 
Last edited:

MC-Gurra

Ad omnia paratus
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Karlskoga
Hoj
Yamaha R1.-02 + KTM 640 -02
De finns ju fan inga här.. eller finns massa hojåkare men fan vet vart de håller hus.. man hör o ser de ibland men de e jävla bra på att gömma sig...

Jag plockade fram min plastraket i dag o tog en premiärtur så nu är det en till här stan som leker kurragömma med dig. :D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Kan bara tala för mig själv, och jag jobbar väldigt varierande tider :näsblod

Vill åka med på det mesta hojåkandet men det är ofta det krockar med jobb.

I sommar är det förhoppningsvis bra väder varje dag så då kan jag åka under all tid jag ej jobbar :D

Åker du förresten helt solo till Öret eller är det NÅGON du åker med alls i kga?

Själv jobbar jag 18-06 typ varje dag + 1-1½timme restid på de..men ja hinner fan köra ändå! :D

Okey, idag så blev de inge.. 3 timmar sömn fredag sen en heldag på hojen te l 00, sen 3h sömn o jobb 06-18 sen en sväng på hojen sen sömn i 5 timmar o jobb 06-18 tog lite på mig, så hojen fick stå ikväll när de ändå e så kallt o jag ska ut hela dan imorrn... :D på min enda lediga dag denna vecka typ :gnissla
 

Lunnajs

Mr
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Karlskoga
Hoj
Honda
Själv jobbar jag 18-06 typ varje dag + 1-1½timme restid på de..men ja hinner fan köra ändå! :D

Okey, idag så blev de inge.. 3 timmar sömn fredag sen en heldag på hojen te l 00, sen 3h sömn o jobb 06-18 sen en sväng på hojen sen sömn i 5 timmar o jobb 06-18 tog lite på mig, så hojen fick stå ikväll när de ändå e så kallt o jag ska ut hela dan imorrn... :D på min enda lediga dag denna vecka typ :gnissla

Hehe okey :)
Jag ska nog ut imorn också, dock på ärenden till carlbarks och ribboda gällande ryggskydd och ej fungerande hast.mätare..

Jobbar natt nu, och imorn.. Förmiddag tors, fre.. Men annars så blir det nog en del åkande av!
 

b_randen

Ill Mostro - SDK Socio #3713
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Karlskoga - åsen
Hoj
Ducati Monster 900 "Kammo Edition"
Nej men vilken trevlig tråd då!!

Tänkt att ja missat den i några dagar nu =)

Snurrade själv runt Örebro några mil idag... Nora, Frövi, Fellingsbro, Marieberg, Fjugesta, Svartå, åtorp (käkade deg) via Dfs hem...
Runda 23 milar eller nåt... bara kromslädar så långt ögat nådde :va

Hoppas på bättre imorrn dåe... :yoparty
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Nej men vilken trevlig tråd då!!

Tänkt att ja missat den i några dagar nu =)

Snurrade själv runt Örebro några mil idag... Nora, Frövi, Fellingsbro, Marieberg, Fjugesta, Svartå, åtorp (käkade deg) via Dfs hem...
Runda 23 milar eller nåt... bara kromslädar så långt ögat nådde :va

Hoppas på bättre imorrn dåe... :yoparty

Skaru me te askersund imöra lr?
pöz va la lite sugen på att hänga på om han inte skulle bort iaf,,
 

offa

Guest
Jag, men jag räknas inte än pga körkortet saknas :näsblod
 
Last edited:

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha R6
Nej men vilken trevlig tråd då!!

Tänkt att ja missat den i några dagar nu =)

Snurrade själv runt Örebro några mil idag... Nora, Frövi, Fellingsbro, Marieberg, Fjugesta, Svartå, åtorp (käkade deg) via Dfs hem...
Runda 23 milar eller nåt... bara kromslädar så långt ögat nådde :va

Hoppas på bättre imorrn dåe... :yoparty


Var det dig (röd Ducati) vi mötte i slutet av Fellingsbrovägen? Vi (två motarder) satt i gräskanten och vilade.
 
Last edited:

b_randen

Ill Mostro - SDK Socio #3713
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Karlskoga - åsen
Hoj
Ducati Monster 900 "Kammo Edition"
Var det dig (röd Ducati) vi mötte i slutet av Fellingsbrovägen? Vi (två motarder) satt i gräskanten och vilade.


Njae... min hoj ser mest ut som ett militärfordon nu men polaren har en röd ducce 750 sport. Och en Touno R fighter var det med också.... och en röd 750ss... var det 4 hojar vid runt 14-1500 så var det vi...
Såg inte så mkt dock för det gick lite fort :tungan

Skaru me te askersund imöra lr?
pöz va la lite sugen på att hänga på om han inte skulle bort iaf,,

Kanske hänger med... Pöz har koll på tiderna antar jag??
 
Last edited:

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Njae... min hoj ser mest ut som ett militärfordon nu men polaren har en röd ducce 750 sport. Och en Touno R fighter var det med också.... och en röd 750ss... var det 4 hojar vid runt 14-1500 så var det vi...
Såg inte så mkt dock för det gick lite fort :tungan



Kanske hänger med... Pöz har koll på tiderna antar jag??

Klart ni ska med:yoparty
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Njae... min hoj ser mest ut som ett militärfordon nu men polaren har en röd ducce 750 sport. Och en Touno R fighter var det med också.... och en röd 750ss... var det 4 hojar vid runt 14-1500 så var det vi...
Såg inte så mkt dock för det gick lite fort :tungan



Kanske hänger med... Pöz har koll på tiderna antar jag??

Tänkte dra från kga vid 14 typ, hinner man in lagom te 14:15, tanka lite i 5 min, ta en sväng te askersund o sen va tillbaka i örebro lagom te kl 15 när samlingen där e för att åka tillbaka te askersund igen :D
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top