Örebro/Karlskoga

Prankster

Får jag vara med o leka?
Gick med
24 Aug 2008
Ort
Karlskoga
Hoj
Gixxer 1100 -86
Rejmes rakan? Vilken raka är det? Är det vad moppe pojkarna kallar suzuki rakan lr? vägen som går förbi suzuki o lillåns plåt o de, längst in på industri området o slutar i en vändplan? isf struntar jag oxå i uppsamling, då jag jobbar i lillån :rolleyes:


edit: skjutbanevägen heter den gatan tydligen.....
 
Last edited:

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Rejmes rakan? Vilken raka är det? Är det vad moppe pojkarna kallar suzuki rakan lr? vägen som går förbi suzuki o lillåns plåt o de, längst in på industri området o slutar i en vändplan? isf struntar jag oxå i uppsamling, då jag jobbar i lillån :rolleyes:


edit: skjutbanevägen heter den gatan tydligen.....

ja den är de :)
 

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Ort
örebro
Hoj
Hojutta
bara det är llugnt med trafik o så där, är det inte ganska nära boende där?
Tänkte så man inte stör för mycket i onödan.
Jag kan iaf vara på framåt kl halv 18 - 18. Dyker upp isåfall om inget oförväntat händer!

Ps: Tar me kameran!
 

Prankster

Får jag vara med o leka?
Gick med
24 Aug 2008
Ort
Karlskoga
Hoj
Gixxer 1100 -86
Nja, boende vetefasen, är ju bara industriområde.. Så tror det är en bra väg att träna på!
 

Prankster

Får jag vara med o leka?
Gick med
24 Aug 2008
Ort
Karlskoga
Hoj
Gixxer 1100 -86
vi kör väl 17.30 va? verkar ju som det är först då folk. samlas där låter väl ok!:)
 

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Ort
örebro
Hoj
Hojutta
Jag dyker upp mellan halv 18 o 18.
Har monterat nya Cutsen nu iaf, blev rätt bra, men blir bättre när ja orkar lacka den Marron ist för svart!
Orkar jag nu så ska jag byta Drivpaket, men har inte grejerna här för o nita kedjan, eller om man ska åka o köpa ett kedjelås kke!
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
SMC broms och kurv kurs


Någon som är sugen på att hänga med och köra SMC's Broms och Kurv Kurs (BKK) den 2a alt 3e juni?

kostnad 1600kr
20mils körning under dagen
Samling 07.00, avslut 16.30 (körning mellan 0900 och 1600)

förslag: Åka från örebro 05.45 så man har tid på sig att ta sig tid och ta en frukost på donken+ tanka hojen. 5km till Gelleråsen från kga city, mao så behöver man endast tanka fullt innan för att klara hela dagen, om man inte har väldigt klen tank eller törstig hoj.

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=174&apply=true
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Japp tänkte köra en sväng.. Ska med familjen till marknaden i hallsberg först.. men sen blir det en tur
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
SMC broms och kurv kurs


Någon som är sugen på att hänga med och köra SMC's Broms och Kurv Kurs (BKK) den 2a alt 3e juni?

kostnad 1600kr
20mils körning under dagen
Samling 07.00, avslut 16.30 (körning mellan 0900 och 1600)

förslag: Åka från örebro 05.45 så man har tid på sig att ta sig tid och ta en frukost på donken+ tanka hojen. 5km till Gelleråsen från kga city, mao så behöver man endast tanka fullt innan för att klara hela dagen, om man inte har väldigt klen tank eller törstig hoj.

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=174&apply=true

Klart som fan ni ska med på detta!
Ni som inte gått en kurs, GÖR DET!
 

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
SMC broms och kurv kurs


Någon som är sugen på att hänga med och köra SMC's Broms och Kurv Kurs (BKK) den 2a alt 3e juni?

kostnad 1600kr
20mils körning under dagen
Samling 07.00, avslut 16.30 (körning mellan 0900 och 1600)

förslag: Åka från örebro 05.45 så man har tid på sig att ta sig tid och ta en frukost på donken+ tanka hojen. 5km till Gelleråsen från kga city, mao så behöver man endast tanka fullt innan för att klara hela dagen, om man inte har väldigt klen tank eller törstig hoj.

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=174&apply=true

Jag är jäkligt sugen! Vilket datum hade du tänkt dig? Jag jobbar bägge dagarna men kan nog fixa ledigt någon av dagarna i alla fall?


Ja vilken tid blev det?=)
 
Last edited:

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
CBR600F4
Jag är på. 17.15 låter bra. Vi kan väl åka från torget 17.30 så kan de som blir försenade hinna med?
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top