Årsmötet, var?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Har det gått ut info om var årsmötet skall hållas? Jag har mig veterligen inte fått nåt mail och jag hittar inget på hemsidan. Nån som vet?
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Mail är utskickat till Er som anmält er till årsmötet.

Jepp, nu vet man gata, fast inte vilket nummer... :gnissla
(fast man har fått ett tydligt kryss på en karta så det är väl bara hoppas att det bara finns ett hus/ingång där)

Berätta nu inte för dom icke anmälda var det är, kommer bara en massa löst folk som ska gratisäta :mad:
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Jepp, nu vet man gata, fast inte vilket nummer... :gnissla
(fast man har fått ett tydligt kryss på en karta så det är väl bara hoppas att det bara finns ett hus/ingång där)

Berätta nu inte för dom icke anmälda var det är, kommer bara en massa löst folk som ska gratisäta :mad:

Du missar inte det... om jag tror rätt så är det det ända hus som inte är Garage och inte är lägenheter och det finns nog en liten lekpark framför...
Och gräs-.-
 

Robz

Guest
Vänligen PM:a adressen till mig.
Spray är den vidrigt sämsta ISP jag haft/hört talas om. Har bytt till Telia, men det tar någon månad till.
Sprays spamfilter släpper bara igenom var 7:e mail och tillåter ej kontohavaren att logga in :mad: :mad:
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Vänligen PM:a adressen till mig.
Spray är den vidrigt sämsta ISP jag haft/hört talas om. Har bytt till Telia, men det tar någon månad till.
Sprays spamfilter släpper bara igenom var 7:e mail och tillåter ej kontohavaren att logga in :mad: :mad:

Tror du vi går på den lätta? :mad:

Du har säkert inte anmält dig men är sugen på gratisätandet, men tji fick du :arsele


(du har pm)
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Vänligen PM:a adressen till mig.
Årsmötet hålls på Storgatan 1 i Sjöbo. Sen är tiden ändrad till 06.30 på söndag men alla som kommer före sex är garanterade plats på alla körningarna nästa år, för halva priset. Missa inte det tillfället :tummenupp
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bara Bingo som lyckas med sånt där. Å andra sidan så lyckades han fräsa spår i svingen tack vare en glömd distans på SRW så man kan väl inte förvänta sig annat. :arsele
Fy fan vad stryk du ska få :mad:
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top