Årets hit: Boro Majstorovic - Kavazaki

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Men NEJ! Vaffan ut ur min skalle!
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Fy fan! Tacka vet jag svensk kvalitetsmusik!

[YOUTUBE-ID]SkcaYzSUsC4[/YOUTUBE-ID]
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Oh god!

De bästa är när han kör iväg i 30km/h å de låter som 330 =)
 

Pizzabagarn

Guest
Översättning!!!!!!!!! :gnissla

Kort sammanfattat.

Kawa , japansk maskin, 500 cc (tror jag) och damerna vill garanterat åka med.
Sammanfattar det hela på ett för oss enkelt sätt :D

Det lustiga i det hela är att man tycker att det ser skitlarvigt ut och då kan man undra vad gemene man som inte kör hoj tycker om oss :D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
En Jugge-tråd. :) Då måste jag få passa på att fråga något jag länge undrat över...

Väldigt ofta ser man par som kommer från forna Jugoslavien, där kvinnan är klädd i värsta pälsen, kvinnliga och snygga kläder för övrigt, snyggt sminkad, fina smycken, en käck frisyr samt stilettklackade stövlar/skor. Bredvid går en kille i svart skinnjacka, t-shirt, någon guldkedja, gympabrallor (gärna Adidas) och gympaskor. Anses man vara välklädd som kille och matchar sin kvinna ifall man är klädd så i forna Jugoslavien? :confused:
 

Clittan

Räzer aspirant
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Kinna
Hoj
Suzuki GSXR 750 -88, KTM EXC 450 -04
Sicket jävla drag!! :yoparty Kommer nog sitta kvar ett bra tag den låten :D
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
En Jugge-tråd. :) Då måste jag få passa på att fråga något jag länge undrat över...

Väldigt ofta ser man par som kommer från forna Jugoslavien, där kvinnan är klädd i värsta pälsen, kvinnliga och snygga kläder för övrigt, snyggt sminkad, fina smycken, en käck frisyr samt stilettklackade stövlar/skor. Bredvid går en kille i svart skinnjacka, t-shirt, någon guldkedja, gympabrallor (gärna Adidas) och gympaskor. Anses man vara välklädd som kille och matchar sin kvinna ifall man är klädd så i forna Jugoslavien? :confused:

Haha, vilka funderingar. Gympabrallor är inne, gympaoverall med gympadojor, det går hem hos juggarna och brudarna också där nere. Självklart så är man inte "välklädd" på det viset, men snyggt är det där nere :)

Det bästa är ändå 50-60 åriga tanter med adiddas overaller och sandaler :yoparty
 

mother

BALKAN BOY
Gick med
16 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
Triumph Explorer 1200
muhuhahaha Borooo dansar sååå fint


vad det gäller frågan om kläderna, själv tar jag på mig fåret och högklackade skor i stlk 46 när jag promenerar med min fru...
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Haha, vilka funderingar. Gympabrallor är inne, gympaoverall med gympadojor, det går hem hos juggarna och brudarna också där nere. Självklart så är man inte "välklädd" på det viset, men snyggt är det där nere :)

Det bästa är ändå 50-60 åriga tanter med adiddas overaller och sandaler :yoparty

Men näe. :3freak Än en gång har jag alltså missat en modetrend. Jag är hopplöst efter min tid. :(

Har små funderingar på att köra till Italien nästa sommar och ta båten över till Kroatien, för att sedan köra vidare hemåt igen. Tack vare ditt tips vet jag nu, att jag ska inhandla och packa med mig en riktigt fräck träningsoverall! Jag kommer ju få ett helt koppel av snygga cheyer efter mig! :brynad Eller nja. Kanske inte. Men kanske en 50-60-årig tant? :crash

:D

Tack så mycket för svaret i alla fall! :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top