Åmål med omnejd!

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Så, nu kan jag också börja leka! Hittade en gammal XT 350.
Syns i skogen... :yoparty
 

ludwig 1

ludwig 1
Gick med
23 Mar 2008
Ort
Ed
Hoj
FZ-1 SA-07,XT-600
Så, nu kan jag också börja leka! Hittade en gammal XT 350.
Syns i skogen... :yoparty

Låter kul.jag har en XT-600...Och jag lovar det Är kul..
Hej förresten jag hittade precis denna sidan Åmål med omnejd,jag bor i Ed och tycker köra hoj är det roligaste som finns..

Haha... :)
Nä, nu har t.o.m. jag gett upp hoppet om fler turer. Iallafall på sprinten. :gnissla

Jag funderar dock på att köpa något jag kan förlänga säsongen med. En offroad av nåt slag. :crash
Får se om man kan dyka på något...

Ge inte upp hoppet än.Frostskadeträffen är i helgen,nånstans utanför Jönköping,väg 26 mellan Jönköping och Halmstad...Nån som är Sugen??? Dom har tydligen hållit på så i 27år...
 
Last edited:

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Låter kul.jag har en XT-600...Och jag lovar det Är kul..
Hej förresten jag hittade precis denna sidan Åmål med omnejd,jag bor i Ed och tycker köra hoj är det roligaste som finns..

Hej. Kul med mer dalslandsfolk!
Ja, det är ju så fantastiskt roligt. Inget jag ångrar direkt.
Måste lära mig att köra dock. Har väl inte full koll i alla lägen samt att jag är helt slut efter nån timme.:D

Ge inte upp hoppet än.Frostskadeträffen är i helgen,nånstans utanför Jönköping,väg 26 mellan Jönköping och Halmstad...Nån som är Sugen??? Dom har tydligen hållit på så i 27år...

Frostskadeträffen ??
Googlade lite, det verkar kul.. Men tält? Njae, jag avstår. Brrr...
Nästa år kanske...:)
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Halloj i höstmörkret!

Är det någon som är intresserad av att dra ner till Trollhättan frampå och köra lite Fiddy inomhus? Hade vart hur ballt som helst och dra ihop lite gasglada människor för lite oseriös rejsing på blodigt allvar ;)

Meddela ert intresse så tar jag kontakt med dom som hyr ut och styr ihop något bra!
 

erixon21

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Bengtsfors
Hoj
Suzuki gsxr 1000 -02
tjenare kul att se lite dalslands aktiviteter =)
Titta gärna in på ( www.edmc.se ) en ny startad liten mc klubb i Ed
Medlemmar från lite varstans i dalsland..
Kolla sidan för mer info :tummenupp
 

Raay

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
åmål
Hoj
Cbr 900 rr , ,2 x ns 125r2 ,
Halloj i höstmörkret!

Är det någon som är intresserad av att dra ner till Trollhättan frampå och köra lite Fiddy inomhus? Hade vart hur ballt som helst och dra ihop lite gasglada människor för lite oseriös rejsing på blodigt allvar ;)

Meddela ert intresse så tar jag kontakt med dom som hyr ut och styr ihop något bra!

ja ja ja .... om ni inte kör ifrån mig?????
:)
 

Enger

Business Vs. Pleasure
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Sundbyberg
Hoj
Honda CB 500 Four -74 (Projekt: Café)
Hallå på er! Sporthoj.com har inte fungerat något vidare för mig på ett bra tag så äntligen är det skönt att se att det finns lite Åmålsfolk på internet som kör hoj också! Tog mitt kort i maj i år och började köra men tyckte det var lite klent med folk som jag kunde åka med så det känns fint att det finns ett forum för oss i Åmål med omnejd. Händer det något intressant eller roligt under vintern då hojsäsongen 2010 håller på att mogna sakta med säkert? :)
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Hallå på er! Sporthoj.com har inte fungerat något vidare för mig på ett bra tag så äntligen är det skönt att se att det finns lite Åmålsfolk på internet som kör hoj också! Tog mitt kort i maj i år och började köra men tyckte det var lite klent med folk som jag kunde åka med så det känns fint att det finns ett forum för oss i Åmål med omnejd. Händer det något intressant eller roligt under vintern då hojsäsongen 2010 håller på att mogna sakta med säkert? :)

Hej.

Har du ingen att åka med nån gång så hör av dig. Jag är fruktansvärt hojkåt oavsett väder och vind.
Jag hänger säkerligen på. :)

Kolla också Helanders inlägg ovan om kul vinteraktivitet. :tummenupp
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Hallå på er! *klipp*

Jodå det börjar ordna sig med folk att åka med. Klart vi ska hitta på omogna och livsfarliga aktiviteter även om snön ligger på backen :tummenupp

Jag raggar just nu folk som vill köra lite Fiddy inomhus frampå (tänker Januari), du är självklart välkommen att följa med.

Sen är det väl bara att göra som jag gör, längta till våren och hoppas att tomten kommer med hårda klappar :)

/Helander
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
"Jag raggar just nu folk som vill köra lite Fiddy inomhus frampå (tänker Januari)
/Helander"

:tummenupp Nice! :yoparty Kan jag, så följer jag med som barnvakt, förlåt banvakt!:tuttar Kanske leker lite oxå!?;)
 

Enger

Business Vs. Pleasure
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Sundbyberg
Hoj
Honda CB 500 Four -74 (Projekt: Café)
Detta låter kalasbra det! Har lite ledigt i januari från studier och jobb så det vore toppen att köra lite fiddy inomhus! :D Får se om det blir någon snö så det blir en och annan tur på snöskoter i vinter så länge som hojjen står i garaget..

Tomten kommer nog inte med någon ny motorcykel till mig tyvärr, hur ligger det till för er? ;)

/Enger

Jodå det börjar ordna sig med folk att åka med. Klart vi ska hitta på omogna och livsfarliga aktiviteter även om snön ligger på backen :tummenupp

Jag raggar just nu folk som vill köra lite Fiddy inomhus frampå (tänker Januari), du är självklart välkommen att följa med.

Sen är det väl bara att göra som jag gör, längta till våren och hoppas att tomten kommer med hårda klappar :)

/Helander
 

Raay

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
åmål
Hoj
Cbr 900 rr , ,2 x ns 125r2 ,
GOD HJUL PÅ ER ALLA:tomten nu är de snöskoter som gäller
:yoparty
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
:tummenupp Ja, nu är det snart HJUL igen! :hojsmilie Hoppet tänds, ljuset är på väg tillbaka o våren likaså! :yoparty Vårtecknen har redan kommit - SMC`s bankurser har börjat ploppa upp ....... gôtt! :rock

:tomten Önskar alla hoj-tokar, med egna tomtar på loftet, en riktigt go hjul-helg! :wiggle
 

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
:tomtenGOD JUL till er alla, hoppas tomten kommer med en sån här:hojraket
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top