Åka till Valencia

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ber om ursäkt om ni diskuterat detta nyss. Har inte varit inne på evigheter. Jag tänkte åka på MotoGP i år, helst Valencia. Jag har försökt kolla runt på nätet men hittar inga bra reseförslag. Biljetter verkar inte gå att köpa heller. Är de inte släppta än, eller är det slutsålt? Någon som har bättre koll?
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Biljetterna till Valencia verkar vara slut. Någon som varit på Brno eller i San Marino? Åka bil eller flyga till Brno?
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
MW återuppstånden.....

Brno kör man till då där inte går några direktflyg och inrikesflyg i Tjeckien är varken smidigt eller billigt.

Biljetter är inga problem det går att köpa på arrangörens hemsida eller så köper man helt enkelt i dörren. Annars är ju assen ett hett tips, nära , gott om boende och bra naturliga läktare som aldrig blir fulla.
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Jag tog hojen ner till San Marino/Rimini och såg förra årets GP.
Om man bortser från att MotoGP alltid är en fantastisk upplevelse så skulle jag nog välja ett annat GP nästa gång. Banan är rätt platt så man ser inte särskilt mycket.

Brno tror jag är en bra kandidat.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped

Nej, det var väl det jag tänkte. Jag hade fått uppfattningen att det var ett sådant ställe där de kunde ta in hur mycket folk som helst, fast de enda biljetterna jag hittade som fanns att köpa på nätet var på någon sida som sålde biljetter till utsålda events.


Ja visst blir man fascinerad. Ta nu och dra ihop det gamla gänget, McB, Chrille, Apstruts osv och kom ut till nån tävling i år. Hade varit festligt!

Bertil ska jag nog kunna skrämma fram. Chrille var är du? Du har väl inte klippt dig?
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
Någon som har varit på Valencia?
Biljetterna till Valencia är inte släppta än.
Var på finalen förra året. Största problemet var att speakern endast gafflade på Spanska så det var svårt att få fakta hur det gick under tidsträningar och kval. Uruselt med skärmar,kalasväder,god öl massor av folk.
Finns på plats i år igen :)
 

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Runt Mantorp
Hoj
Daytona 675

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Grymt bra info tjejer! Man tackar. Bo i tält är vid banan är inte att tänka på? Jag är ju festivalvan...

Både Assen, Sachsenring och Brno går utmärkt att tälta om man står ut med alla egenheter som uppstår när man slänger ut 5000 fulla motorcyklister på en äng.

Mest faschinerande är tyskarna som tar med sig VW motorer på stativ och varvar de till döden. Varför göra sig allt besvär?:va
 

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Höllviken-Skåne
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Var också på plats föra året och ska ner i år igen.

Något vi missade förra året var ca 300 000 st motorcyklisters jättefest på kvällen i Cheste (hette staden så.....??) Vi satt och såg på tv hur de tok-partajade där och i år ska vi försöka hitta boende där istället.

Förra året bodde vi några mil från banan, i och för sig 5-stjärnigt men utan party.......

Givetvis övar vi med Sweden Rock i juni.:yoparty
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top