Åk kompisar i Göteborg med omnejd?

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08
Det är ingen som ska på knixen (Viskafors) på söndag då? Det ska ju bara regna 27 mm, det blir sköj! :banana
 

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08

Murdokk

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Vid götet
Hoj
Z750 2011
Det ser ut som att det är fullbokat på sidan (http://bmwklubben.se/view.php?id=52&p=activities:page&aid=15362). Om det regnar på söndag så kan du iofs säkert åka dit på vinst och förlust och räkna med att nån struntar i det pga vädret. Vad gäller buller antar jag att det finns krav men hittar ingen info om det. Jag körde med db killers sist i alla fall.

Körde du på glimmingen sist? Vilket steg ska du köra? Visst de är bra att träna regn körning. Men hur kul är de. Mycket roligare med kanon väder :)
 

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08
Körde du på glimmingen sist? Vilket steg ska du köra? Visst de är bra att träna regn körning. Men hur kul är de. Mycket roligare med kanon väder :)

Tyvärr inte Glimmingen, jag lyckades inte få tag i nån handledare som kunde förbarma sig över mig då. Har du kört den? Jag har hört att den banan är lite annorlunda?

jag funderar på att "avancera" till gul om det blir hyfsat väder, eller köra i grön om det spöregnar. Själv då?
 

Murdokk

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Vid götet
Hoj
Z750 2011
Tyvärr inte Glimmingen, jag lyckades inte få tag i nån handledare som kunde förbarma sig över mig då. Har du kört den? Jag har hört att den banan är lite annorlunda?

jag funderar på att "avancera" till gul om det blir hyfsat väder, eller köra i grön om det spöregnar. Själv då?

Ingen aning. Inte tänkt så långt. Funderar på blå. Beror lite på vädret. Har kört glimmingen två gånger. Skit rolig bana men ska bli kul att se hur viskafors är. Har aldrig kört där innan så de ska bli spännande. Spec om de regnar :)
 

xaxpop

Medlem
Gick med
28 Jan 2012
Ort
Göteborg
Hoj
BMW F800R
Jag ska upp till Anderstorp och köra BKK den 16:e, kör hoj dit med herr Murdokk så hojta om mer ska dit så kan vi samköra!
 
Last edited:

slr

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Djungelmoppe
Måste duscha å hämta hojen, så det känns som att jag inte hinner med er denna gång, jag får va ute i bättre tid nästa gång:huvet
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Top