Är Victoria gravid?

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Ja, kungen är verkligen ett problem i kontrast till våra folkvalda politiker som inte nyttjar en endaste skattekrona "i ämbetet".

Släpp republikanflaggan och omfamna rojalistflaggan istället. Kungen ger landet karaktär, en betongtråkig president gör det inte....
 

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Taipei, Palma, STHLM
Hoj
KTM 950 SM
Jag tycker inte det är okej att landets kungafamilj privat spenderar 40 miljoner skattemedel årligen, icke redovisade pengar.. och sedan ränner kungajäveln runt och knullar tyska horor

Om den sista biten är är sann eller inte, det får vi nog aldrig reda på, men hur många p-böter hade han förra året. 40? En kung ska beté sig som en kung, inte utnyttja våra idiotiska system och spotta på medborgarna.

Hör på intervjun med honom förresten, han verkar jätteskarp :tummenupp

40 mille ja, men jag tror nog bara en bråkdel, läs inga alls, går till p-böter och diverse lösaktiga fruntimmer, han har nog bättre koll på egna och andras pengar än valfri politiker. Pengarna används väl till stor del för att sköta hans uppdrag och för underhåll av diverse kulturhistoriska byggnader och parker. Tror du på fullaste allvar att det skulle bli billigare med president (som ju är politiker och förmodligen handskas med pengar som en sådan) + en hög tjänstemän än med kungen och hans hovstat?

Så pengafrågan kan vi nog lämna därhän som argument.

Om man i ett modernt samhälle ska ha en kung? Tja vi har ju statsunderstödda artister, en hoper feministforskare och en bunt avdankade GD:s som betalas med statliga medel, ingendera grupp är nödvändig men vi har dem i alla fall av ngn outgrundlig anledning så en proffesionell bandklippare hit eller dit gör väl ingen skillnad?

Om kungen skulle bete sig som en kung, skulle han väl vara ute och kriga samt ha en hel hög med frillor:va
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tycker inte det är okej att landets kungafamilj privat spenderar 40 miljoner skattemedel årligen, icke redovisade pengar.. och sedan ränner kungajäveln runt och knullar tyska horor

Om den sista biten är är sann eller inte, det får vi nog aldrig reda på, men hur många p-böter hade han förra året. 40? En kung ska beté sig som en kung, inte utnyttja våra idiotiska system och spotta på medborgarna.

Hör på intervjun med honom förresten, han verkar jätteskarp :tummenupp

Jag är inte insatt alls i ekonomin men många påstår ju att det ger mer tillbaka i PR-syfte så då får det gärna vara för min del.
Jag tror inte att han utnyttjar systemet eller spottar på medborgarna medvetet men visst skulle man väl kunna begära mer av en kung än sånt. Men ge honom makten igen så kanske det blir lite ordning på landet istället, vi börjar med att införa krav på att varje stad med mer än 2 invånare ska ha en strippklubb och att det ska vara gratis att parkera samt fri fart på motorvägen.
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Jo det finns pinsamma bilder!

Det finns pinsamma bilder på en statschef som ser ut som en liten kissnödig
skolpojke som står inne hos rektorn och försöker förklara varför han inte har
något att göra med en trasig fönsterruta.
(I alla fall så som små kissnödiga skolpojkar såg ut på den tiden jag gick i skolan.
Nu för tiden räknas väl en krossad fönsterruta som en merit.)

Tacka vet jag Olof Palme!
Han kunde i alla fall rakryggad stå upp och ljuga hela svenska folket rätt i ansiktet
som det anstår en karl och statsman.

Han behövde bara med myndig ton deklamera att "Snus är snus och strunt är
strunt om än i polisiära promemorior" (Polisen är ju så klart inget att bry sig om.)
och kalla en journalist för "kloakråttan med de gula betarna och den nakna
svansen”, så fick tidningen betala skadestånd och journalisten krypa till korset
med (den nakna) svansen mellan benen och erkänna att han ljög när han avslöjade
vad som faktiskt var sant om svenska makthavare.
 

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Taipei, Palma, STHLM
Hoj
KTM 950 SM
Jo det finns pinsamma bilder!

Det finns pinsamma bilder på en statschef som ser ut som en liten kissnödig
skolpojke som står inne hos rektorn och försöker förklara varför han inte har
något att göra med en trasig fönsterruta.
(I alla fall så som små kissnödiga skolpojkar såg ut på den tiden jag gick i skolan.
Nu för tiden räknas väl en krossad fönsterruta som en merit.)

Tacka vet jag Olof Palme!
Han kunde i alla fall rakryggad stå upp och ljuga hela svenska folket rätt i ansiktet
som det anstår en karl och statsman.

Han behövde bara med myndig ton deklamera att "Snus är snus och strunt är
strunt om än i polisiära promemorior" (Polisen är ju så klart inget att bry sig om.)
och kalla en journalist för "kloakråttan med de gula betarna och den nakna
svansen”, så fick tidningen betala skadestånd och journalisten krypa till korset
med (den nakna) svansen mellan benen och erkänna att han ljög när han avslöjade
vad som faktiskt var sant om svenska makthavare.

Ja Palme var verkligen ett föredömme för alla socialdemokrater....
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Hon är inte gravid, jag använde kondom.

Jag skämtar, jag skämtar. Jag använde inte kondom. Jag tryckte henne i tvåan.
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Vad är detta?

Begår polisen övergrepp för att mörklägga knugliga aktiviteter?

SVENSKA FOLKET HAR RÄTT ATT FÅ VETA VAD SOM FÖRSIGGÅR I DE KNUGLIGA UNDERLIVEN!!!
 

tommi

Guest
undrar hur ungen kommer att se ut när mamman ser ut som en kille...
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Aftonbladet är helt galna av upphetsning......nu har dom ngt att skriva om jääävligt länge, suck & stön.........bilderna på utsvultna afrikanska barn hamnade jääävligt långt ner nu plötsligt, SÅ viktigt var det....

Jag tror jag emigrerar.
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Aftonbladet är helt galna av upphetsning......nu har dom ngt att skriva om jääävligt länge, suck & stön.........bilderna på utsvultna afrikanska barn hamnade jääävligt långt ner nu plötsligt, SÅ viktigt var det....

Jag tror jag emigrerar.


Ser hellre en fet victoria än ett svältande barn på löpsedeln så man slipper ha dåligt samvete över världens orättvisor.

Nu väntar jag på spekulationer på vilket kön det blir, vilken födelsevikt och framför allt, vem är farsan? :rolleyes:
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nu väntar jag på spekulationer på vilket kön det blir, vilken födelsevikt och framför allt, vem är farsan? :rolleyes:

Det måste ju ha varit en inseminering då ingen jävel skulle vara dum nog att sätta på en så ful tjej :va
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Nu är det väl ändå dags att göra en ny djupdykning i de kungliga underliven!

Hur ska knugisen slingra sig ur det här?

Antingen kommer det fram några smaskiga snuskbilder på knugisen om några månader,
ELLER
så kommer alla att tro att någon av knugisens "före detta"-kompisar har gjort en deal med Mille.

3 månader sen, hur går det med dina bilder? :va
 

Benta01

Rikspucko
Gick med
19 Jun 2011
Ort
Vimmerby
Hoj
Yamaha MT-09 -2020
Bra genpool jo tjena, Victoria är dyslektiker själv, nej, det har inget med dumhet att göra, jag vet. Men att som Daniel Westling lyckas med bedriften att skriva 0.1 på högskoleprovet är inte särskilt lovande, man kan statistiskt få högre poäng än så om man blindskriver provet, dvs "tippar sig fram" genom att sätta kryss på måfå... För framtida generation från de föräldrarna ser det inte allt förjävla ljust ut. Men å andra sidan, kan ju vara lite kul med en retarderad kungafamilj, då har man ju nåt att skratta åt?
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top