Video Är denna film bra att ragga flicka med? Det är mitt syfte.

Ska film visas för släkt och vänner till flicka.


  • Antal röstningar
    0

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag vill så gärna skriva att det är självklart att du ska visa den, OCH några rediga Bulten-bombar-repor - För det skulle i monopol innebär:

"Gå direkt till 2an"! :fakta

---------------------------------------

Men jag är för snell hest.. Det bästa du kan göra är att bjuda på en "mysig" tur på landet, äta lite glass i Vaxholm, snurra ner mot grödinge eller nåt sånt. OM hon (mot förmodan) ber om mer fart så kommer det framgå, då kan du (försiktigt) testa gränserna och visar hon sig fartgalen kan du låta henne se ljuset efteråt.

Risken för epic failure är rätt stor annars.. Och definitivt om resten av släkten ser det på fejjan. Min släkt förfäras ju av hur det ser ut när det är på bana ff.. Oinvigda förstår inte sanningen helt enkelt.
 

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Italienskt
Jag säger GO! :tummenupp
Inte ska du utge dig för att vara nån du inte är.
Vill hon inte ha dig efter att ha sett den där så är hon inget att ha iallfall.
 
Last edited:

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Huruvida du bör visa den där filmen eller ej beror nog mest på ifall hon är yngre eller äldre än 15 år? (Är hon äldre bör du nog avstå att lägga ut filmen... och är hon yngre så bör du avstå att göra vissa andra saker...)

Är hon äldre än 15 år så passar det nog bäst med en stillbild på din fanclubmedlem. Det var onekligen höga gullighetspoäng på den. :tummenupp
(Mognadsmässigt så är det där nog en god representant för snittåldern på dina fan.)

Nä nu ska jag vara lite snäll för omväxlings skull.
Det där är nog den bästa film du någonsin presterat!
 

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Ort
Wall-Entuna
Hoj
TL1000R
Huruvida du bör visa den där filmen eller ej beror nog mest på ifall hon är yngre eller äldre än 15 år? (Är hon äldre bör du nog avstå att lägga ut filmen... och är hon yngre så bör du avstå att göra vissa andra saker...)

Är hon äldre än 15 år så passar det nog bäst med en stillbild på din fanclubmedlem. Det var onekligen höga gullighetspoäng på den. :tummenupp
(Mognadsmässigt så är det där nog en god representant för snittåldern på dina fan.)

Nä nu ska jag vara lite snäll för omväxlings skull.
Det där är nog den bästa film du någonsin presterat!

Håller med, har hon precis blivit byxmyndig så kanske videon funkar, annars inte. :gnissla
 
Last edited:

Olmo

Med lem i köttflöjt mc
Gick med
31 Oct 2005
Ort
Södertörn
Hoj
2010 KTM 690 Duke
Go all in!
Visa henne resten av dina .......produktioner också.
Lika bra att ta tjuren vid hornen dIrECt. Efter det blir det bara nedförsbacke ända ut ur dalgången i det ruffiga området!
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
Roller, du måste varit ruggit trött när tanken om filmen kom upp.. tror du skämtar aprillo. Jag förstår att du vill visa henne din mc-värld men ta det lugnt, visa ansvar.. iaf i början ^^
Tror iof att din tjej redan har en uppfattning och gillar dig men vill du verkligen presentera dig för hennes familj, släkt och vänner med den där videon?
 
Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jag skulle visat den när du och Matti raggar brudar i stan:hihi för i ärlighetens namn grabbar ringen syns ändå inte och det är ju trots allt så vi funkar! Eller?:7peta

Sen av håller jag med ovanstående att gillar hon dig inte för den du är så finns de fan andra fiskar i sjön.. Och vara någon som man inte är finns det inget arv i världen som e värt:glömdet
 

Wallin

GSXR 1000 K5
Gick med
9 Aug 2011
Ort
Bara
Hoj
ZX10R 2011 Tidigare:GSXR 1000 K5, Triump Tiger 1050, ZX10R-06, ZX9R-94, GSXR 750 -86, GSX550 -84
Dålig ide att skicka en film där du har en annan tjej bak på hojen :huvet
 

Str3 R

Guest
Det jag inte fattar är att det finns brudar som gillar en kille, de blir ihop och flyttar också ihop. Efter en tid kräver hon att han ska sluta med sina hobbies, där kan mc-körning tillhöra kraven. Har haft tjejkompisar som resonerat så här och jag har aldrig begripit resonemanget. Så mitt råd är: var dig själv. Visa att du kör hoj men du kan tänja lite på sanningen och visa snälla videos t ex. Nu kan jag inte se din film då jag sitter i en Mac så jag vet inte hur din film är. Men kör på att vara dig själv och gillar hon inte det så finns det fler tjejer.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
TRoLLER RoLLER?
Jag hänger nog inte med så bra, men har inte roller iaf flickvän och barn?
Eller har dom bara hakat på den där nya poly-trenden som verkar poppis i stockholmsregionen för tillfället?
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Skön rulle!:rock

Vad jag har lärt mig så ska man inte visa sina hoj klipp för brudarna!..
Av nån anledning vågar dom inte åka med då:va
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
TRoLLER RoLLER?
Jag hänger nog inte med så bra, men har inte roller iaf flickvän och barn?
Eller har dom bara hakat på den där nya poly-trenden som verkar poppis i stockholmsregionen för tillfället?


När liggafunktionen slutar funka på det man är gift/sambo med så måste man ha tag i nåt fungerande, har man plats så kan man behålla det gamla för andra grejer som man har lärt in (om man är nöjd med funktionerna alltså, annars dumpa ut på andrahandsmarknaden). :tuttar
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Det jag inte fattar är att det finns brudar som gillar en kille, de blir ihop och flyttar också ihop. Efter en tid kräver hon att han ska sluta med sina hobbies, där kan mc-körning tillhöra kraven. Har haft tjejkompisar som resonerat så här och jag har aldrig begripit resonemanget. Så mitt råd är: var dig själv. Visa att du kör hoj men du kan tänja lite på sanningen och visa snälla videos t ex. Nu kan jag inte se din film då jag sitter i en Mac så jag vet inte hur din film är. Men kör på att vara dig själv och gillar hon inte det så finns det fler tjejer.

Det kan JAG förstå...för brewdar är såna. De vill ha en typ av snubbe så de går ut och skaffar sig just en typ som är helt motsatt...för att kunna GÖRA OM honom. Lite som med en Ducati 998 som jag hade...När de väl GJORT OM honom säger de att nu är projektet avslutat och gör sig av med honom. Vad jag INTE kan förstå varför det finns snubbar som ställer upp på det. Har sett mången vän den väg vandra...

Klart du ska visa filmen och gillar hon inte den...WTF, my way or the highway, finns hur mycket brewdar som helst där ute ! Chocka lite, provtryck lite..du kan ju allti säga "eeehh ja skämta ju ba, d e en polare"...

På en MAC kan du köra VLC, den klarar alla obskyra Windoze format...
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Skön rulle!:rock

Vad jag har lärt mig så ska man inte visa sina hoj klipp för brudarna!..
Av nån anledning vågar dom inte åka med då:va

Ja skulle inte heller våga...de risker du tar är ju helt abnorma !
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top