Vill bara påminna om att gå ur kyrkan i tid

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
En liten påminnelse till alla er som ännu inte har gått ur svenska kyrkan:

Före den sista oktober i år behöver du gå ur svenska kyrkan för att inte dela med dig av dina pengar till dem. Har du en normal svensson-inkomst så betalar du ca 4000:- till dem varje år.

denna sida står det precis hur man gör och det kostar ingenting att gå ur kyrkan och det är gjort på några minuter.

Och det är ingen reklam eller dylikt för ovanstående sida, men ta gärna bort länken om det inte gillas men låt tråden vara kvar.
 

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
CRF450 -02
Tackar för påminnelsen. Är ju ett par bandagar eller två uppsättningar däck man spar in där :tummenupp

Blev "antastad" av Jehovas igår. Läskiga typer. Bruden var riktigt snygg :tuttar . Förmodligen bara för att frestas. Får man automatiskt en tilldelning av rituella samlag om man joinar sekten?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Tackar för påminnelsen. Är ju ett par bandagar eller två uppsättningar däck man spar in där :tummenupp

Blev "antastad" av Jehovas igår. Läskiga typer. Bruden var riktigt snygg :tuttar . Förmodligen bara för att frestas. Får man automatiskt en tilldelning av rituella samlag om man joinar sekten?

Troligtvis MEN det blir antagligen du som blir rövknullad istället för att du ska få kopulera med alla deras heta flickor.
 
  • Gilla
Reaktioner: V4N

MikkE

Guest
Ehm. Hur vet man om man är med i dem? Minns fanemej inte om jag gick ur eller inte för några år sedan :3freak
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ehm. Hur vet man om man är med i dem? Minns fanemej inte om jag gick ur eller inte för några år sedan :3freak

Kolla din senaste deklaration, där ser du om de har snott dina pengar eller inte. Men ta det säkra för det osäkra och skriv ut blanketten, skriv under samt skicka in till din församling.
 

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
CRF450 -02
Ja, fast först måste "de äldste" provköra nykomlingen.

Antog att det fanns en hake med det hela :gnissla

Falsk marknadsföring tycker jag. Några snygga brudar som lockar in en och när man väl skrivit över sin tillgångar på dem så kommer några werthers_original-smaskande gubbar in i spelet för en "initiationsritual".
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Antog att det fanns en hake med det hela :gnissla

Falsk marknadsföring tycker jag. Några snygga brudar som lockar in en och när man väl skrivit över sin tillgångar på dem så kommer några werthers_original-smaskande gubbar in i spelet för en "initiationsritual".

Sekter brukar använda falsk marknadsföring regelbundet, det är liksom omöjligt för dem att inte göra det :näsblod
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Så utskrivet å lagt i postlådan :tummenupp
Har tänkt göra det i 5-6 år men inte fått tummen ur!
tack tack:)

/Freddan
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Är det egentligen NÅN person som vet hur det funkar i Jehovas Vittne?

Jag är rätt övertygad om att de inte ska ha samlag med dig och nån större summa pengar tror jag inte heller man behöver ge dem om man inte känner för det.

Är det egentligen fel med att ett gäng personer umgås och har trevligt tillsammans?
Jag tror inte de hittar på en massa vandalisering, misshandel, våldtäkter etc.

Om avhoppare blivit förföljda(följer man bara efter personen utan att springa ikapp honom eller kastar man sten efter honom? Skjuter man honom? Vad fan innebär förföljd EGENTLIGEN?) eller inte vet jag inget om.

En tanke bara till alla som är så rädda för allting.
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Antog att det fanns en hake med det hela :gnissla

Falsk marknadsföring tycker jag. Några snygga brudar som lockar in en och när man väl skrivit över sin tillgångar på dem så kommer några werthers_original-smaskande gubbar in i spelet för en "initiationsritual".

:rofl

Så det är DE som käkar werthers...jag har alltid undrat... :D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Är det egentligen NÅN person som vet hur det funkar i Jehovas Vittne?

Jag har känt ett gäng genom åren, framför allt är det välbeställda personer med smak på livet som är med. Dvs de krökar som fan. :banana

Tror de väcker avsky bland arbetareklassen, s.k. proleter, främst eftersom de ser hur framgångsrika vittnena är.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Tror de väcker avsky bland arbetareklassen, s.k. proleter, främst eftersom de ser hur framgångsrika vittnena är.

Det fetstilta är motsägelsefullt now days :tungan

Efter att ha haft en dam av mindre bra kvalitet hemma hos mig så fick jag besök av hennes Jehovas-pojkvän. Det skulle yxmördas och han var karateexpert, så liiite psychos finns nog allt :D
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Jag har känt ett gäng genom åren, framför allt är det välbeställda personer med smak på livet som är med. Dvs de krökar som fan. :banana

Tror de väcker avsky bland arbetareklassen, s.k. proleter, främst eftersom de ser hur framgångsrika vittnena är.
Trams. JV är en sekt precis som Svenska Kyrkan men 100 ggr värre, sekter är inte "ett gäng personer umgås och har trevligt tillsammans" utan organiserad hjärntvätt. JV har sin största rekryteringsbas bland fd uteliggare, alkoholister och människor med någon slags diagnos på psykisk ohälsa så din bild av JV som ett gäng glada stekare verkar lite skev. :tungan
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Är det egentligen fel med att ett gäng personer umgås och har trevligt tillsammans?

Det är ALLTID fel att predika sagor för andra människor, punkt. Sen att man kastar skit på dem genom att anklaga dem för sånt de inte gör är en annan femma men eftersom jag inte är en duktig kristen så får jag göra precis det :banana


Markus, det kan omöjligt ha varit JV's du kände. Det kan ha varit medlemmar i LO eller dylikt, men aldrig JV.
 
  • Gilla
Reaktioner: R2

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Sen att man kastar skit på dem genom att anklaga dem för sånt de inte gör är en annan femma men eftersom jag inte är en duktig kristen så får jag göra precis det :banana

Det tycker jag också är roligt :krama

Jag gillar inte heller dem. Ingen särskild anledning, men alla är köttmongon - punkt !

Åter igen: hade man tagit bort allt vad religion heter så............. :tummenupp
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det tycker jag också är roligt :krama

Jag gillar inte heller dem. Ingen särskild anledning, men alla är köttmongon - punkt !

Åter igen: hade man tagit bort allt vad religion heter så............. :tummenupp

Skönt att vi kan vara överrens om något här i världen åtminstone :D
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top