Flamers och mytomaner

det där är ju en av dem skönaste trådarna här på sh:hihi

"Slangarn" har väl en del klassiker på sitt samvete....Söka får du göra själv.:tungan

HAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahha

att folk änns trodde på den där Hangman, är för mig, och förblir en gåta. :va

Det är tack vare hangman som jag blev sugen, finns ju även en kille som gillar Suzuki som är ganska kul... :)

Äh, 140 gjorde en killes Rieju RR som bara var avstrypt
och en annan killes derbi med större förgasare när jag hade moppe för 4-5 år sen :hihi

Mer trådar av den kalibern tack! Jag dör av skratt!! :D :LOL :ROFL :)

Några stycken kan man ju komma på, fast det känns lite taskigt att outa nån. Flamers finns det ett bra exempel på i den här tråden. Nämner inga namn, men killen är långt ifrån hundra.

BRASSABRASSABRAASSSSSSAAABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSARNHANEENRIKTIGGOJEVELBRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRAASSARNWILLPUNISHUBRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSARENBRASSARBRASSSOMENBRASSAREBRASSABRASSABRASSABRASSADUSKAFANINTEKLAGAPÅBRASSARNFÖRDÅJEVLARBRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABARADRARIHELVETÅBRASSAPÅBRASSABRASSABRASSABRASSAAKTADIGFÖRBRASSARNBRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSABRASSATREVLIGMIDSOMMARBRASSABRASSABRASSABRASSA

:rofl :rofl :rofl

Sorry jag kanske har sjuk humor, men jag bröt ihop av skratt när jag läste denna tråden! BRASSARN är numera min idol! Klockrent!!! :yoparty

Skulle nog vilja påstå att hangman är roligare, han försöker nog inte ens driva med folk.. :)

Vem på forumet var det som berättade om någon som blivit omkörd av stridsvagnar i diket som körde 200km/h, och senare den dagen blivit uppringd av någon högt uppsatt person från försvaret som sa att personen ifråga "inte sett något"? :) Var väl även så att den personen var den 5:e medlemen i The Beatles. Eller han fick hoppa in som extragitarrist för någon i något legendariskt rockband, eller hur det nu var... :D

Glöm inte Klockringaren

Mohahahaha - mytoman?

Nänä för fan.

Det finns folk som lever ett aktivt liv o åker på histak och gör narr av små polispanare som inne i hissen mumlar om vart snubben dom skugga tog vägen...:D

Sedan finns det folk som går glider omkring i kanintofflor hemma o kollar på tv,surfar o dricker paraplydrinkar.

Jag slängde ut tven för många år sen...

För denna kvot sansade och lugna människor är vissa historier helt omöjliga att tro på då det mest spännande som hände dom under hela året var nä kaffebryggarn pajjade:D

Hade en snubbe i gymnasiet som hette Berra. Han var hockeyproffs, roddare åt GnR, helikopterpilot, dörrvakt på spyan, mm. Det var en höjdarkille.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025