Aftonbladet...

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Men det ligger väl för helvete inte på mitt ansvar vad ni klickar på för trådar? Är ni så brydda över att inte
veta ett resultat så titta inte i trådar som ni inte vet vad de handlar om. Och det går alldeles utmärkt att sluta läsa efter en och en halv rad. "MotoGP" är väl en spoiler om vad resten av inlägget kommer att handla om.

Du är medveten om att det finns människor som inte läser radvis, utan styckvis va? :fakta
Men ser att det här är en totalt bortkastad diskussion.:hej
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
aftonhoran har sin agenda utstakad- allt som är mc är: FYYYYYYY!!!UUUURK!!!!!!INTE PK!!!!!!! deras olycksrapportering går bara ut på att gotta sej i hur nån stackare fått en volvo rakt i sidan (vilket väääldigt sällan omnämns!) utan allt på 2 hjul som på nått sätt varit inblandat i nått får stora rubriker där ingen annan info ges utom att just en MC varit i en krock (och MC är nått väldigt fult enligt AB)

//jj
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Herredjävlar då,,, här gnäller sig snåljoppar sig rödögda för att verkligheten ligger före deras fulstreamande av saker som hederligt folk är beredda att betala för just det som ligger varmast om hjärtat..


en dubbel HUVVA för er friåkare som ställer krav på att alla andra skall ta hänsyn till att ni inte har råd...
 
Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag kan bara hålla med. Minst 9 av 10 som gillar MotoGP ser racet live, på ett eller annat sätt. Det kan rimligen inte vara vår skyldighet att gå omkring knäppt tysta i fyrtioåtta timmar, bara för att inte råka spoilera resultatet för det fåtal som ser racet i efterhand...?

Om ni inte kan se racet live så är det väl er egen jävla skyldighet att minimera risken för spoilering...? SLÅ AV TELEFONJÄVELN OCH SURFA FÖR FAN INTE IN PÅ EN WEBSIDA SOM HANDLAR OM MOTORCYKLAR innan ni tittar i efterhand. Problem solved...?
 
Last edited:

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Ort
På landet
Hoj
Oooooolika.
Herredjävlar då,,, här gnäller sig snåljoppar sig rödögda för att verkligheten ligger före deras fulstreamande av saker som hederligt folk är beredda att betala för just det som ligger varmast om hjärtat..


en dubbel HUVVA för er friåkare som ställer krav på att vi andra skall ta hänsyn till att ni inte har råd...

Nu hänger jag inte alls med, jag trodde du var minst sosse, förmodligen värre. :hihi

Står världen på högkant? Har vi vält? :gråta
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Herredjävlar då,,, här gnäller sig snåljoppar sig rödögda för att verkligheten ligger före deras fulstreamande av saker som hederligt folk är beredda att betala för just det som ligger varmast om hjärtat..

en dubbel HUVVA för er friåkare som ställer krav på att alla andra skall ta hänsyn till att ni inte har råd...

Så om man inte ser loppet live så har man inte betalt för tjänsten/kanalen och kan inte se de i efterhand utan att vara en freeloader/Snåljoppe ? :va :dummer

Såg personligen inte loppet live men kollade i efterhand på motopg.com med mitt betalade streaming pass. Dock undvek ja all form av nyhetsrapportering på så sätt behövde ja inte gnälla och även om ja sett detta hade ja inte orkat bry mig om att gnälla över detta faktum.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Om man haft svårt att ta dem på allvar förr så lär det inte bli bättre nu. Eller vad sägs om journalistiska höjdaruttryck som "väderkaoset", "superåskan" och "vittnesmål från hela landet"...? Det sista är för övrigt en ren och skär lögn då jag haft solsken och trettio grader varmt precis hela dagen. Men Sverige kanske slutar vid norrtull enligt en säkert jättekompetent och folkhögskoleutbildad så kallad journalist anställd av skymningspressen...?
 

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Om man haft svårt att ta dem på allvar förr så lär det inte bli bättre nu. Eller vad sägs om journalistiska höjdaruttryck som "väderkaoset", "superåskan" och "vittnesmål från hela landet"...? Det sista är för övrigt en ren och skär lögn då jag haft solsken och trettio grader varmt precis hela dagen. Men Sverige kanske slutar vid norrtull enligt en säkert jättekompetent och folkhögskoleutbildad så kallad journalist anställd av skymningspressen...?
Sådana uttryck har bara sitt värde om man lever i ett land där ingen anses ha något ansvar eller behöver ta ansvar för sina handlingar eller ens behöver tänka efter vad man gör innan man gör det. Det är ju alltid "någon annans" fel..
Att det blir halt när det vita ramlar ner eller dito när det ösregnar är naturligtvis århundradets överraskning..

Några favoriter:..
Bilisten "fick sladd"..
Olyckan "berodde på halkan"..
Såg inget pga solen..
"Telefånförsäljaren var så påstridig" att...(lägg luren då för h-e!!!)
 
Last edited:

Smagatusk

Guest
Avslöja inte vad ni har för väder! Klubba vill kanske läsa väderhistoriken imorgon.
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top