Toalettrutiner

Hur ser dina "nummer två"-rutiner ut?


  • Antal röstningar
    0

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mellanspola för att det luktar? Om det inte svider i ögonen är lukten fjollig. :hihi
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
NisW8Be.jpg
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Det enda den här tråden saknar nu är att folk börjar ta selfies när dom sitter på tryckeriet.

Och kanske lite trofébilder också på sina bruna prestationer.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag har eget avlopp

03_TURKMEN%u00252520PIPELINE.jpg

mountain-toliet.jpg

Tycker inte om att mellanspola för då ryker närmsta sjö.
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
Hur hanterar man den här då?

finns en värre variant......3 veckor spenderades i främmande land och detta var den toa som erbjöds under dagtid, snacka om att man kände sej förstoppad i början på slutet av dagen.
310 kr.jpg

310 avser traktamentet per dag i detta ack så underbara land (not!)

//jj
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
Du, det där bruna....?


hahaha!! det är skit det oxo :yoparty- prexis som frågan vad det gröna är i hönskit?- det är skit det med!!
nja, den kulörta blandningen på golvet är resultatet av- smuts, pink, troligen ren skit, sand, snor och annat äckel som vissa delar av mänskligheten tycker om att gotta sej i. muggen i detta fall har varit aktiv i ca ett års tid, bilden togs för några månader sedan- tro inte att det ser ny kaklat och mysigt ut idag heller då jag är på plats igen, och skyndar runt i en underlig kroppshållning (det eminenta uttrycket "tillbakahållen avföring" från tidningen BRÖÖÖK är mycket passande.....)

//jj
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag skulle säga bajsa, torka, spola, städa ränder, spola... men här är det väl ingen som tänker på städningen...

:rodnar
 
Last edited:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Var på en liknande men betydligt sunkigare sak i dåvarande Jugoslavien, stanken där inne kan inte på något sätt beskrivas i ord. Men är man på bil/campingsemester och åkt på tresekunderssjukan, d.v.s. från det att du tänker "jag känner mig liiiite bajsnödig" till dess att du behöver nya kalsingar går det exakt 3 sekunder, så får man ta vad som erbjuds.

Nåväl in på en restaurang gormar åt polarn att beställa in öl, kastar mig mot närmaste servetris och får vägledning till toan allt ser relativt fräscht ut hade varit på en del dåliga ställen innan. Kallsvettig och med så hårt hopklämda skinkor att man med lätthet skulle kunna bryta loss en ölkapsyl i springan rusar jag rätt in i denna så kallade toalett. Där inne är allt klätt med brunt kakel, åtminstone såg det brunt ut.

Vart fan är toan undrar jag samtidigt som den bedövande stanken slår mig som en käftsmäll. Då efter ett par sekunder ser jag hålet, det är ett hål i golvet inget vattenlås eller andra onödiga anordningar, och på ömse sidor om hålet finns två upphöjda kakelplattor. Nåväl nöden har ingen lag så jag krånglar ner mej på huk noga med att inte låta några klädesplagg eller kroppsdelar vidröra nånting i det minimala rummet, eftersom om det skulle ha hänt hade det varit förbränning respektive amputation som gällt.

Efter uträttat behov och torkning, papper fanns otroligt nog, reser jag mig upp och börjar leta efter spolningen. Det tar en stund men till slut ser jag det, snöret. Ja det hänger ned ett snöre från taket med en liten knopp i änden. Jag lägger också märke till spolrören som löper efter 3 av rummets väggar, jag tänkte "drar jag i det snöret kan det väldigt fort bli väldigt blött här inne", men spolning var minst sagt nödvändig. Så min plan blir ett snabbt ryck i snöret sen kasta mig ut genom dörren.

Och det är precis efter det snabba rycket som det blir riktigt jobbigt, för det första gick snöret direkt till bottenproppen i Medelhavet, vattnet forsar in, och för det andra inser jag att dörrjäveln går innåt och rummet är så litet att det inte går att stå kvar på fotplattorna eftersom dörren sveper lite snyggt över dom. Så min enda chans är att likt en katt hänga i dörrens överkant medans vattnet forsar ner efter väggarna ut på golvet.
När allt lugnat ned sig klättrar jag ner från dörren med en tacksamhet över att dörrjäveln inte lossnat, och att jag trots ett möte med toan från helvetet fortfarande är vid liv.

När jag kommer ut till polarn säger han att jag nog behöver nåt starkare än öl eftersom jag var likblek, sen sa han att han också behövde gå på toa, jag förklarade vänligt vart den fanns. Han kom tillbaka asgarvandes och sa han nog kunde vänta lite till.

Jag har bajsat i ett korrugerat skjul i Etiopien efter att ha ätit äggröra med köttslamsor (som inte gjorde magen glad). Det var ett hål i marken och jord och... eh... inget vatten och inget papper... Me not hhhhh...appy! :4skrika

Det enda den här tråden saknar nu är att folk börjar ta selfies när dom sitter på tryckeriet.

Och kanske lite trofébilder också på sina bruna prestationer.

Jag har funderat på saken men tänkte lite mer så här... :hihi

bajsa.jpg
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
http://www.ratemypoo.com

En omistlig del av Internet. För egen del tar jag förstås mycket starkt avstånd från den typen av humor, men det kan ju finnas andra som...*harkel*...finnes nöje av dylikt.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Sätter mig, öppnar upp en Diesel Power Mag, bajar, hittar ett reportage om dubbelturbokonvertering på en IDI 7,3:a, tiden går, torkar, spolar går 3 steg så man är tillräckligt långt från en vägg att stödja sig mot. DÅ kommer sviterna av somnade ben och jag får lida genom 7 min av totalt helvete. :standardrutin
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top