Har ni lärt er nåt idag?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har lärt mig (igen, så kanske jag inte _riktigt_ lärtmig denna gången heller) att jag borde hålla min trut stängd.
Jag: "jonä, jag har ingen feber, lite förkyld bara".
1.5h senare: ":sjuk".
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Grundstegen i Lindy hop. Det är dagens nyförvärvade kunskap.

Trodde ärligt talat inte att mina två vänsterfötter som är kopplade till ben som är olika långa på min kylskåpsviga kropp skulle klara av det.

Rätt nöjd med mig själv, faktiskt. Nä, jag är jävligt nöjd!!! :)
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Jag lärde mig blixtsnabbt att jag inte skulle ha introducerat min kära hustru i denna tråd. Plötsligt fick hon för sig att vi minsann ska gå en danskurs :huvet

Jag lär också lära mig att det inte går att lära gamla hundar att sitta... eller dansa för den delen.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Tittade på uppdrag granskning igår. :mad:

Och lärde mig att tvångskastering kan vara någonting som borde införas på människor som lider av pedofili.

Fi fan. Beundrar reportern som lyckades hålla sig lugn och saklig när hon satt mittemot den där idioten.

Vad ÄR det för FEL på sådana män.???:fatta
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tittade på uppdrag granskning igår. :mad:

Och lärde mig att tvångskastering kan vara någonting som borde införas på människor som lider av pedofili.

Fi fan. Beundrar reportern som lyckades hålla sig lugn och saklig när hon satt mittemot den där idioten.

Vad ÄR det för FEL på sådana män.???:fatta

Tyvärr så avhjälper inte kastrering problemet.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Att inte lova att sätta ett par tusen plantor utan att kolla vad det är för plantor och var de skall planteras.
2000 gran/tallplantor på normal mark = Skitsak.
2000 alplantor på mosse = Skitjobbigt.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Att det tog 5 dygn för o köra mobilen i botten så batteriet tog slut...detta är nog det sista jag skriver! Heja flygplansläge om man ändå skall vara offline...fan va mörkt det blev nu när mobilen gick i nödläge o skippa skärmljuset
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Aha.. därför de kallas för rabbit.

20140426-102801-1.jpg
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Att bilprovningen ansåg att mitt halvljus var för svagt.
Bonuslärdom: Det duger inte att bara köpa ny glödlampa, de kräver ombesiktning på en sådan simpel liten skitsak också, ka-ching i "statskassan"

"Dyr" glödlampa :näsblod
 

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Att man aldrig ska prata med en tjej för då riskerar man att två snubbar hoppar på en när man minst anar.. Fantastiska människor vi delar samhälle med.
 

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Det har jag också hört, men jag undrar om någon faktiskt genomfört en vetenskaplig studie på det?
De är nog därför de aldrig blivit verklighet, förstår inte hur avsaknaden av testo ska hjälpa ett fel som sitter i huvudet? Känns mer som nått Beatrice Ask skulle kunna hitta på. Men mer kan man väl inte begära av en hårfrisörska.
 

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Apostlahäst modell gammal
De är nog därför de aldrig blivit verklighet, förstår inte hur avsaknaden av testo ska hjälpa ett fel som sitter i huvudet? Känns mer som nått Beatrice Ask skulle kunna hitta på. Men mer kan man väl inte begära av en hårfrisörska.

Det är väl värt ett försök åtminstone, så har vi det svart på vitt om det funkar eller inte?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
De är nog därför de aldrig blivit verklighet, förstår inte hur avsaknaden av testo ska hjälpa ett fel som sitter i huvudet? Känns mer som nått Beatrice Ask skulle kunna hitta på. Men mer kan man väl inte begära av en hårfrisörska.
Nackskott lär vara effektivare. :tummenupp

Kastrering kunde hindrat det från att utvecklas i en individ med den läggningen, men har denne börjat göra verklighet av fantasier kommer denne knappast sluta med detta sedan.
 

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Nackskott lär vara effektivare. :tummenupp

Kastrering kunde hindrat det från att utvecklas i en individ med den läggningen, men har denne börjat göra verklighet av fantasier kommer denne knappast sluta med detta sedan.
ja, de skulle väl va de isåfall men då tacklar man ju problemet "head om" istället. Men de är som du säger. De är svårt att tvångskastrera någon som inte är straffad.
Annars kanske man kan utnyttja Guantanamo på ett vettigt sätt.
 

Manne990

#60
Gick med
4 Feb 2008
Ort
Västerås
Hoj
R1
Jag har lärt mig att det är obra att peta i friläge med fullt nerlägg i esset på Åsen... Fast det visste jag ju redan iofs... Men nu har jag upplevt det...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top