Onsdagskörningar

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
uääää , vakande nyss , har nog mera feber än jag trodde :gråta .. åja hoppas ni har en kul körning :banana
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Tack alla för en trevlig körning idag! Och flera spännande äventyr :p
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Tack alla för en trevlig tur! Synd bara att man inte kunde hänga med till svea och äta glass men hoppas att ni åt en marängsviss åt mig! :krama
 

BH4L

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Ort
Södra sidan
Hoj
Kronan Cykel
Tack alla för idag! Det va riktigt kul att haka på trots att jag inte klara av att hålla samma tempo som er! :banana
Ett speciellt tack till Melke som inte tröttna på o ligga bakom mig!
 

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Vikjö
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Tack alla för en rolig körning o trevligt sällskap :banana: .....lessen om jag körde som en sköldpadda idag
Tig3r :rock
 

seaddon

Medlem
Gick med
17 Apr 2011
Ort
väsby
Hoj
kawa z1000 -09
Tack för dagens körning ) hände iaf med till waxholm innan bärsen/whirren börja skrika efter mig :p å som vanligt massa roliga vägar med Tiger ! Skål på er :fyllisar
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Tack för dagens körning ) hände iaf med till waxholm innan bärsen/whirren börja skrika efter mig :p å som vanligt massa roliga vägar med Tiger ! Skål på er :fyllisar

Tack för gårdagen, sjukt roliga vägar - du är en bra reiseleiter du Tiger:tummenupp.
Bra tempo också, med lite andra inslag som Harry Haffa med påslaget blåljus (som tydligen skulle ta någon annan) och att några i gruppen tydligen ville pröva genvägar utanför asfalten:)
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Du har ingen film där man kan få se en 990SMR med en efterhängsen gubbe på:)
Nej jag filmade ju inget bakåt :/ Får filma mer bakåt nästa gång :) Och fan för dig för nu fick du mig sugen på en 950/990 supermotard!! :gnissla

Att du vågar! "höll gafflarna?" :rofl
Hahahahahhaha, ramlade nästan av stolen när jag såg ditt inlägg :p jaaah de håller :p bromsarna tar inte fullt lika bra som förut dock, men jag bromsar typ aldrig ändå så :hihi
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Nej jag filmade ju inget bakåt :/ Får filma mer bakåt nästa gång :) Och fan för dig för nu fick du mig sugen på en 950/990 supermotard!! :gnissla

Asså... Jag är ju ganska väluppfostrad, hur skulle det se ut om jag schteke dig första gången jag körde med dig:va. Jag lovar att jag skall vara mer framför dig nästa gång:yoparty:tummenupp
 

Nyman86

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Stockholm
Hoj
St3r
Någon som ska åka idag? YR lovar optimalt hojväder. Jag åker gärna ikväll men hittar ganska dåligt i sthlm :va
 

gissla

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2012
Ort
Storstad
Hoj
450st kåttar från 2012
Någon som ska åka idag? YR lovar optimalt hojväder. Jag åker gärna ikväll men hittar ganska dåligt i sthlm :va

Jag tänkte ta en sväng ikväll, såg i andra tråden att några skulle mötas vid skogskyrkogården vid 18.00 Vart åker du ifrån? :)
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top