Det ser ut som kallruggning.
Jag hade liknade på min banhoj, fick hjälp av självaste dave moss för att komma till botten med det.
Hojen var för hård bak så att bakdäcket fick inte upp värmen i stommen som de skulle vilket resulterade i att de slets sönder.I mitt fall så öppnade jag kompressionen...
Oroa dig inte, det är en ring för att se hur mycket av fjädringen du använder.
Sattes troligen dit när man fixade k-tech fjädring på den :)
Blå markering är troligtvis "botten" på fjädringen
Stänga ABS på en 2015 Street triple R , är det möjligt?
Enligt manualen ska de gå men hittar inte inställningen "ABS" i displayen.
Enligt JE68 går det inte att avaktivera den, nån som vet vad som gäller? :)
Tråkigt med fälgen.
Om du beställer ny hos ktm så kommer du få en Akront fälg istället för saxess, den oranga färgen skiljer sig rätt mycket mellan dessa.
Saxess är blank orange och akront är matt.
Avtalet med saxess finns inte längre och därför är Akront ersättare
Road5 på sturup raceway.
Gick sedan över till Bridgestone s22 men det var mest för min mentala oro att däcken inte skulle duga..
Road5 är sjukt kompetenta och vill påstå att du aldrig kommer behöva ha något värre för gata även i kamikaze tempo.
Jag bytte bak själv men fram fick jag lämna bort då jag saknade special-verktyg, kostade mig bara 500kr.
Fjädring utan montering har kostar ca 12.000 fram och bak
Har också gjort en hel del uppdateringar på min 09
- Ktech bakdämpare
- K-tech Cartridge kit
- Protaper styre
- Värmehandtag
- Tankgrips
- Rally sadel
Nu ligger den som ett strykjärn på vägen :D
Hej! Inför nästa säsong har jag planer på att höja säkerheten ytterligare och har snöat in mig på airbag.
De jag tittar på är alpinestars tech air 5 och Helite gp air 2.
Är det någon som äger ovan som kan uttala sig om fördelar och nackdelar?
Mvh Simon