Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
"Mvh bilen"
"Mvh bilen"
Denna passar inte riktigt i den mera MC-relaterade Blocket tråden i andra forumdelen.
Jag gillar att man kommit fram till att den toppar 83 km/h
Bierkiste ölbacksracer säljes i Tyresö - Blocket
View attachment 460103
Det här är riktigt unikt, även om det inte är en hoj.
Nu tänker jag inte på att det är en riktig skitprodukt från Kina som går sönder så fort någon sitter i den eller lägger i växeln, eller att den faktiskt är vägreggad utan att någon faktiskt har kört den 2370 km på allmän väg. Det är 5 gånger sträckan Sthlm-Göteborg. Sittandes i den där....
Folk som köpt Hondas nya Monkey, som ändå är en ganska rolig motorcykel, kör mindre med sina hojar.
View attachment 463479
300 papp kan man nog räkna fram om man avser 1500 spänn i timmen för byggare plus materiel köpt till "listpris" avsett för försäkringsbolag.Alltså. Den är ju helt klart snygg och upprensad. Men 300k i byggkostnad. Vilket skämt.
Jo men då borde resultatet enligt mig vara 7x bättre. 1500sek/h för en byggare ser jag också som väldigt högt. Men är man en känd artist kan man ta betalt absolut.300 papp kan man nog räkna fram om man avser 1500 spänn i timmen för byggare plus materiel köpt till "listpris" avsett för försäkringsbolag.
Man får inte alltid vad man betalar för... ??Jo men då borde resultatet enligt mig vara 7x bättre.
Bra att han sejfar med svenska-krav, känns inte som en brursa-magnet direkt.
Jag har försökt förstå hur de där ser ut, men min hjärna klarar inte av att sammanfatta linjerna till en enhet.Jag kan knappt tro att någon åkt 5000 mil på en sån här hoj. Det finns många olika människor där ute...
Förvisso marketplace, men ändå... Vad i helvete??
View attachment 493881View attachment 493882View attachment 493883View attachment 493884
Seriöst målarjobb eller nåt, till och med bromsskivorna och kylarslangarna fick sig en dusch...
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |