Ericus skrev:Vad kostar det på ett ungefär att LV-regga en cross, och vad ska göras?
Nu vet jag att ni är sugna att svara "det är billigare att köpa en färdigreggad", men det är inte vad jag vill veta.
Tack på förhand!
Ett COC intyg är ett typintyg för din motorcykel utfärdat av tillverkaren själv. Där står det bland annat uppgifter som tyder på att motorcyklen uppfyller krav som avgas, buller och effekt om nödvändigt samt vissa bromsprov. Finns några fler punkter med där också men dessa är de vessäntliga. Har du inget COC intyg så är inte hojen mycket till å regga faktiskt, då får du göra alla dessa prov och tester själv vilket blir mycket dyrt samt att du kommer få en hel del pappersarbete att göra, papper som ska fram som inte finns = mycket pengar + då alla testerna den måste genomgå, 10 tusen är ingen underdrift i detta fallet.Ericus skrev:Nej, tänkte inte på suzukin. Den är såld för länge sedan.
Har en polare som säljer sin Yamaha WR450, är det svårt att regga en sådan?
Vad är COC-intyg?
Ericus skrev:Nej, tänkte inte på suzukin. Den är såld för länge sedan.
Har en polare som säljer sin Yamaha WR450, är det svårt att regga en sådan?
Vad är COC-intyg?
Annars kan du kontakta mig angående elkopplingar om du vill komma undan billigt. Blinkers, tuta, lampor mm är inte dyrt. Själv kom jag undan för runt tusenlappen + instrumenteringen som är rätt dyr.Tamtech skrev:Den borde gå, vet att det gick på wr426 i allafall, däremot så måste du inhandla ett LV-kit bestående av typ blinkers, hastighetsmätare, lyse, tuta o annat tjafs.. gick på över 10000:- till 426 för några år sen.
Är ju bra att på en gång ge den info som behövs för att kunna svara på frågan....Ericus skrev:Nej, tänkte inte på suzukin. Den är såld för länge sedan.
Har en polare som säljer sin Yamaha WR450, är det svårt att regga en sådan?
Nja, för några år stod jag i valet och kvalet mellan att köpa en WR450 eller en KTM 450EXC. LV-kittet kostade 3000:- i samband med köp av ny hoj i alla fall, sedan fick man mecka själv och bekosta besiktningen då. Jag valde KTM som hade allt det klart och kostade 3000:- mindre med bättre komponenter.Tamtech skrev:Den borde gå, vet att det gick på wr426 i allafall, däremot så måste du inhandla ett LV-kit bestående av typ blinkers, hastighetsmätare, lyse, tuta o annat tjafs.. gick på över 10000:- till 426 för några år sen.
Nej, det går inte.Får man lg regga en krm xcw 125 2019 jag tänkte till a1
Får man lg regga en krm xcw 125 2019 jag tänkte till a1
Varför går det inte det de är ju en enduro?Nej, det går inte.
Ja hitta en ktm xcw som var reggad på 39 hk men det är ju inte a1 reglerna men det måste man ju ändå ibte följaKöp en exc som är redan LV reggad..
KTM slutade sälja 125 enduron lv-reggad runt 2017.Varför går det inte det de är ju en enduro?
Och varför skulle man inte behöva följa dom?Ja hitta en ktm xcw som var reggad på 39 hk men det är ju inte a1 reglerna men det måste man ju ändå ibte följa
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj
Söndag 19 maj är det dags f... |
|
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! |