Besiktiga utan kåpa då
Vad vill du ha för toleranser på den sista distansen? Ska jag svarva av mer än de 2 hundradelarna jag la mig på i undermått på de andra distanserna?
Lite sugen på att se vart det barkar hän och hur du tänker dig stuket på din TR1:a, ännu lite svårt att ana. Ekerfälgar gör en ju bara grön av avund, är (hitintills iaf ) för snål för det.
((Är i valet och kvalet om hur jag skall göra, sälja loss Cagiva/Ducatin och leta upp en TR1 -83 bara för motorns skull (min 81:a har gått 10 kilomil och trycker olja vid topparna) eller om jag skall hålla mig till budgetstuket som jag gjort hitintills.))
Hur har du tänkt med bakramen, skall du byta ut den?
/H
Kikade igenom ditt förra bygge och detta! Ekerfälgar är nyckeln till framgång på nästan alla motorcyklar alla dagar i veckan om du frågar mig. Bra val! Vart hittade du batteriet? Hur många Ah är det på?
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |