Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Tur att säsongen snart är slut. Det är någon jävla hustomte som jävlas med mig tror jag, på vintern brukar de sy in mc-stället, i våras fick jag dra in magen rejält för att få på mig byxorna. Men nu är de nästan 15cm för stora i midjan, jävla tomtar säger jag. :huvet :)

De delade ut dem till mig. Enligt termodynamikens lagar :)

Klart både du och PippiT ska komma dit!
Shoulders says: do it!

Tar med ett par katanor så kan vi ha tornerspel.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej lilla Busken! :hej
Bokat har jag gjort, det är kostnadsfritt. För övrigt har du all info på FB (se länk nedan). Säger samma till dig som till Plåtis: så länge det inte är fullt 20 bokade så kan ni ju hänga på in i det sista. Plus att om det inte är fullt på Allstars så får jag väl ringa o be dem lägga till några platser. Men det kan jag ju inte garantera. :)

https://www.facebook.com/events/712707425422725/?ref_dashboard_filter=calendar
Hej!

Tackar för info, det låter fint det där :) jag bokar gärna in mig som en av de 20 preliminärt om det går bra, jag bör vara ledig men ville mest helgardera ifall något skulle dyka upp du vet... :) skulle jag få mitt schema och det visar sig att jag inte kan så meddelar jag såklart det I god tid så att jag inte håller en plats I onödan, men jag sitter cärna med er om jag får och om jag kommer till festen :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top