Singeltråden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag förstår inte varför man inte kan använda bägge sätten? Olydigt barn så använder man det högra alternativet eller? :va :D
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citera inte långa texter eller stora bilder! Klipp ur bilden ur citatet istället!
Fan! Förbannat!
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
OK det här är en fråga till er tjejer i tråden:
Anta att en kille går på date med en tjej.
Känslan han får på träffen är ungefär "ja alltså den här tjejen är jag nog inte intresserad av något seriöst med, men :ligga är ju alltid kul".
Tycker då tjejen att han är en vidrig oärlig player om han bjuder hem henne och sedan inte hör av sej, eller blir hon bara glad att få :ligga?
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
OK det här är en fråga till er tjejer i tråden:
Anta att en kille går på date med en tjej.
Känslan han får på träffen är ungefär "ja alltså den här tjejen är jag nog inte intresserad av något seriöst med, men :ligga är ju alltid kul".
Tycker då tjejen att han är en vidrig oärlig player om han bjuder hem henne och sedan inte hör av sej, eller blir hon bara glad att få :ligga?

Spruta'na i fit**n så är'na nöjd!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
OK det här är en fråga till er tjejer i tråden:
Anta att en kille går på date med en tjej.
Känslan han får på träffen är ungefär "ja alltså den här tjejen är jag nog inte intresserad av något seriöst med, men :ligga är ju alltid kul".
Tycker då tjejen att han är en vidrig oärlig player om han bjuder hem henne och sedan inte hör av sej, eller blir hon bara glad att få :ligga?

Ger hon sig in i leken får hon leken tåla. :D

Skämt åsido, ger du inga falska förhoppningar har du ju inte lovat nåt eller hur.

Och till ovan talare... alla lyckas inte så bra som du. ;)
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag *kan* möjligen kört en tui tidigare. Menar naturligtvis att om ho e me på't så äre ba att tjöööl!
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
OK det här är en fråga till er tjejer i tråden:
Anta att en kille går på date med en tjej.
Känslan han får på träffen är ungefär "ja alltså den här tjejen är jag nog inte intresserad av något seriöst med, men :ligga är ju alltid kul".
Tycker då tjejen att han är en vidrig oärlig player om han bjuder hem henne och sedan inte hör av sej, eller blir hon bara glad att få :ligga?

Hur svårt är det att klämma fram det? Säg som det är så vet man ju om personen tycker det är intressant eller inte. :tungan
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Hur svårt är det att klämma fram det? Säg som det är så vet man ju om personen tycker det är intressant eller inte. :tungan
"Alltså tjejen, ja märker ju att du inte direkt är värsta kapet, men ja e kåt så ja kan möjligen tänka mej att doppa lite pillesnopp i dej så vad säger du? Ska du med hem å knulla eller?"

Nej du snygging, att "säga som det är" kommer garanterat döda allt intresse hon eventuellt känner! :hihi

Tyvärr är det ju så att intresset för att inleda parningsritual är något som måste kommuniceras subtilt till tjejer, vilket killar i allmänhet och jag i synnerhet är rätt dåliga på.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
"Alltså tjejen, ja märker ju att du inte direkt är värsta kapet, men ja e kåt så ja kan möjligen tänka mej att doppa lite pillesnopp i dej så vad säger du? Ska du med hem å knulla eller?"

Nej du snygging, att "säga som det är" kommer garanterat döda allt intresse hon eventuellt känner! :hihi

Tyvärr är det ju så att intresset för att inleda parningsritual är något som måste kommuniceras subtilt till tjejer, vilket killar i allmänhet och jag i synnerhet är rätt dåliga på.

Nä dom föredrar fortfarande efter tusentals år att man bistert och ordlöst grymtande sliter kläderna av dom och gör sin grej.. kvinnor är jättelätta att ha o göra med!
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
OK det här är en fråga till er tjejer i tråden:
Anta att en kille går på date med en tjej.
Känslan han får på träffen är ungefär "ja alltså den här tjejen är jag nog inte intresserad av något seriöst med, men :ligga är ju alltid kul".
Tycker då tjejen att han är en vidrig oärlig player om han bjuder hem henne och sedan inte hör av sej, eller blir hon bara glad att få :ligga?

1. Alla tjejer är inte likadana. Det är omöjligt att veta vad en person kommer tycka, oavsett kön.
2. Det beror väl en del på vad ni har sagt och pratat om. Har ni tagit upp att ni söker efter nåt seriöst så kanske det är mindre lämpligt om du inte vill riskera att såra henne.
3. Det finns faktiskt tjejer som bara vill ligga också, vi blir inte automatiskt asexuella när vi är singlar.
4. Skulle det ändå vara så att hon inte är intresserad av att ligga med dig om det inte blir något mer så kommer hon troligtvis inte vilja ha sex redan på andra dejten, så du lär märka läget om du försöker.
5. Låt inte bli att höra av dig efteråt. Tappar du intresset, meddela det. Det värsta som finns är folk som låter bli att höra av sig och tror att alla ska fatta vinken, så svårt är det inte att skicka ett sms och meddela att man inte har nåt intresse av mer och jag kan garantera att det uppskattas mer av mottagaren än tystnad.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
"Alltså tjejen, ja märker ju att du inte direkt är värsta kapet, men ja e kåt så ja kan möjligen tänka mej att doppa lite pillesnopp i dej så vad säger du? Ska du med hem å knulla eller?"

Nej du snygging, att "säga som det är" kommer garanterat döda allt intresse hon eventuellt känner! :hihi

Tyvärr är det ju så att intresset för att inleda parningsritual är något som måste kommuniceras subtilt till tjejer, vilket killar i allmänhet och jag i synnerhet är rätt dåliga på.


Ett enkelt, ":ligga och aldrig höras?", har funkat förr :hihi

En örfil betyder förmodligen nej :näsblod
En rak höger kan vara förspel :brynad
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top