crossniklas
Scooterbög
Det spelar ingen roll vad du röstar. Det är inte politiker som sätter rådande agenda.Jag röstade inte blått. Kommer aldrig göra heller.
Nu är tydligen ligisterna beväpnade också. Ska bli kul att läsa tidningen imorrn.
Här säger jag inte emot dig. Politiker är helt medvetna om vad deras agerande kan leda till. Men oavsett så anser jag att det fortfarande är individen som bör dömas. Därför ska vi inte skylla på politiker.Skyldiga till själva lagbrotten är såklart ligisterna själva.
Skyldiga till segregationen (och därmed den uppkomna situationen) är både politiker och invandrarna själva.
Innan jag spårar ut helt. Förklara gärna den s.k. svenska rasismen. Det kulturkonservativa icke nationalistiska partiet SD lägger ingen vikt i rasfrågor. Så vilka är dessa rasister som tydligen har sådan opinion du verkar belysa.Den mesta rasismen skapas fortfarande av etniska svenskar som inte förmår bedöma andra människor utifrån personliga egenskaper utan istället bedömer dem utifrån deras "ras".
Eftersom jag nu ska låta lite arrogant och belysa att du har helt fel i dina åsikter. Ställ dig frågan. Vad får du dina åsikter ifrån? Är det dig själv är det något färdigtuggat som levererats av aftonbladet som hänvisat till någon pseudo-vetenskap?
Polisens främsta syfte är att motverka skriverier i media (som i sin tur påverkar gemene svensk). Polisens viktigaste uppgift är att inte klämma någon på tån, vilket i sin tur leder till att polisen blir bakbundna.Polisen har också skjutvapen.
Last edited: