Idag är jag förbannad därför att...

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Blivande republiken Sverige
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Varför, varför, varför?!?! Jag HATAR JJ, ändå måste man ju spela dem. Man har ju cirka 57 vs 43 pre-flop på AKos, men varför i hela h*lvete lyckas jag aldrig hamna bland de där 57%:en någon gång då?

Gaaaaah! :mad:

Visst, man kan ju välja sina lägen, men jag var short-stackad och tvungen. :6surkart Något coin-flip kan väl någon gång trilla åt mitt håll?

F*rbannade hathand! :huvet

/rant off - 3 placeringar från bubblan
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Förtjusningen över den nya telefåånen har lagt sig när jag inser att jag inte kan lägga in den emailadress som jag vill ha utan måste använda mig av skit gmail som jag aldrig använder..

Man blir förbannad....
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Förtjusningen över den nya telefåånen har lagt sig när jag inser att jag inte kan lägga in den emailadress som jag vill ha utan måste använda mig av skit gmail som jag aldrig använder..

Man blir förbannad....

Android antar jag?
Du kopplar telefonen till ett googlekonto, så det är därför.
Du kan lägga till valfri email i mailklienten.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Förtjusningen över den nya telefåånen har lagt sig när jag inser att jag inte kan lägga in den emailadress som jag vill ha utan måste använda mig av skit gmail som jag aldrig använder..

Man blir förbannad....

Det är då mycket konstigt, då jag själv inte heller använder mig av G-mail (annat än ett skenkonto för telefonen) utan alla mina inkommande/utgående mail från telefonen använder sig av hotmail.

Samma sak med farsans telefon och ungarnas telefoner, ingen av dom använder g-mailadressen.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Det är då mycket konstigt, då jag själv inte heller använder mig av G-mail (annat än ett skenkonto för telefonen) utan alla mina inkommande/utgående mail från telefonen använder sig av hotmail.

Samma sak med farsans telefon och ungarnas telefoner, ingen av dom använder g-mailadressen.

Tycker oxå att de e märkligt, på min förra så gick de så bra så. Kan de bero på att de e att telia mailkonto? Fast då skulle de ju inte funka på den förra...:va

Någon som har en tonåring att låna ut som kan hjälpa Tant med detta???
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Tycker oxå att de e märkligt, på min förra så gick de så bra så. Kan de bero på att de e att telia mailkonto? Fast då skulle de ju inte funka på den förra...:va

Någon som har en tonåring att låna ut som kan hjälpa Tant med detta???

Jag är ju ingen tonåring, men är tant hemma och gör detta eller är tant fortfarande ute och "reser"??

Jag hade nämligen jävulska problem att få telefånen att fatta att den skulle ansluta ens till ett Gmailkonto...Det gjorde mig förbannad kan jag säga. Det berodde mest på det sunkiga telenät som finns här iofs. Så fort jag kom hem till civilisationen så gjorde den som den var tillsagd.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag är ju ingen tonåring, men är tant hemma och gör detta eller är tant fortfarande ute och "reser"??

Jag hade nämligen jävulska problem att få telefånen att fatta att den skulle ansluta ens till ett Gmailkonto...Det gjorde mig förbannad kan jag säga. Det berodde mest på det sunkiga telenät som finns här iofs. Så fort jag kom hem till civilisationen så gjorde den som den var tillsagd.

Tant e i Haninge så de skall väl räknas till Svärje....:va
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Vakna fem minuter försent kan sabba en hel morgon, om man inte har egen transport..
Det här landet verkar inte vakna ordentligt förrän runt 8-tiden.
Lite surt när man måste ta en spårvagn kvart i 6 på morgonen. Missar man den, så är det bara att glatt vänta 30 minuter på nästa. Vilket innebär att jag då missar bussen från stan till jobbet, och får vänta 45 minuter till.

Med egen hoj? "-Whoops.. fem minuter sen, får nog gasa lite.." och fortfarande vara framme i god tid.
Har sagt det förrut, och säger det igen:
Public transport till jobbet: mellan 60-80minuter
Egen hoj: 12-23 minuter.
Och folk anammar att man ska åka buss.. :zpy

Alternativet är ju då Taxi. Men inte så kul att punga ut med 30 euro i taxi varje gång.
:mad:
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Tycker oxå att de e märkligt, på min förra så gick de så bra så. Kan de bero på att de e att telia mailkonto? Fast då skulle de ju inte funka på den förra...:va

Någon som har en tonåring att låna ut som kan hjälpa Tant med detta???

Som de andra säger har även jag hotmail i min androidlur. Så funkar ska det ju iaf göra.

Tyvärr har jag ingen tonåring att låna ut dock.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Förtjusningen över den nya telefåånen har lagt sig när jag inser att jag inte kan lägga in den emailadress som jag vill ha utan måste använda mig av skit gmail som jag aldrig använder..

Man blir förbannad....
Varför i hela fridens namn använder du en Telia-mejl? Gmail är ju helt överlägset, funkar alltid felfritt.

Hotmail klarar inte ens av att vara synkat mellan dator och mobil enhet, så den skiten ska vi inte ens prata om.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Som de andra säger har även jag hotmail i min androidlur. Så funkar ska det ju iaf göra.

Tyvärr har jag ingen tonåring att låna ut dock.

Hmmm får väl uppsöka en tonåring på Telias butik dårå, de som e ännu mer irriterande e att de funkande på min förra androgynlur........
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tycker oxå att de e märkligt, på min förra så gick de så bra så. Kan de bero på att de e att telia mailkonto? Fast då skulle de ju inte funka på den förra...:va

Någon som har en tonåring att låna ut som kan hjälpa Tant med detta???

Har tant vägarna förbi karlskrona kan jag hjälpa tant med det här, även om jag själv är en nördgubbe och inte tonåring.
:D
 

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Väsby
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Var just ute och såg att ett scooterfukko parkerat sin äckliga lilla släde två centimeter från mig på höger sida (inte direkt första gången det händer)..
Ska fan lyfta ut skiten och ställa den mitt i vägbanan...
... Det är alltid centralstödsfjollorna som inte klarar av att tänka ett steg till.

Scooterfukkorna har inte heller några som helst reservationer för att vika in mina backspeglar.. Jag.. Hatar.. Dom. :mad:
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Var just ute och såg att ett scooterfukko parkerat sin äckliga lilla släde två centimeter från mig på höger sida (inte direkt första gången det händer)..
Ska fan lyfta ut skiten och ställa den mitt i vägbanan...
... Det är alltid centralstödsfjollorna som inte klarar av att tänka ett steg till.

Scooterfukkorna har inte heller några som helst reservationer för att vika in mina backspeglar.. Jag.. Hatar.. Dom. :mad:

Limma fast häftstift på deras sadel? :D
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top