Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Ja de har ju kastat tärning o påstår att det blir bra väder... :D
Fast nu verkar det ganska säkert om man tittar på hur högtrycken har rört sig och förväntas röra på sig.

O just ja apropå bromsarna...
Det kan vara läge att byta ifall du ska köra bana i helgen... De gör en säkerhetskontroll och tycker de att det är för lite bromsar kvar kan de säga att du inte ska köra....

Jo, jag vet... fast är ju ändå relativt lätt att byta bromsklossar så det är lugnt så länge jag nya med mig.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
NÄ NU JÄVLAR! E tu Brute!:mad::mad::mad::mad:
Nu blir det uteslutning ur Måndagshatarklubben och degradering till måndagsälskare.:fakta:fakta:fakta



Men vafaaaaaan!!!:mad::mad:

Håller med Eradi!
:tungan :krama

Har funderat på om jag skall byta bromsklossarna eller inte... det är nån mm kvar på beläggen som sitter på.

Byt, det går en hel del belägg och du vill ju inte bli nekad kursen för
att du sosse:at och försökt med gamla belägg.. och du kan ju faktiskt
byta tillbaka när du är klar med kursen.. :D

Ledtråd:
Mona Salinanhängare................

:skrattaåt

Aaah, därför jag inte kopplade... tar inte så fula ord i min mun. :D

Det är bra det!
Vissa saker säger man bara inte... :hihi
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Fast nu verkar det ganska säkert om man tittar på hur högtrycken har rört sig och förväntas röra på sig.

Jo jag vet.... :D
Ser fram emot imorgon.. :D

Jo, jag vet... fast är ju ändå relativt lätt att byta bromsklossar så det är lugnt så länge jag nya med mig.

Ja absolut... så länge du har med nya så funkar det att byta på plats...
Så gjorde jag första gången jag var på Åsen... Hade med men behövde faktiskt inte byta.. Bytte sen när ajg kom hem...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tell me about it... Hockey på torsdag, hockey på måndag och blir det en 6:e finalmatch så ska jag på den med...

Det är såååå billigt oxå... *skratt*
Jag fasar över vad nästa års sösongskort kan kosta... Tror att våra som vi hade nu i Allsvenskan kostade 3900:-... O vi är två... haha... Har hört skräcksummor på över 8000:-
Jag dör... :(
 

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
skulle man samla ihop 10pers så kan man juh kunna köpa en skylift för dom pengarna, Första parket på samtliga matcher...
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Hörru Vampyris... kollade tempkartan och det är runt 20grader i backen i stockholmsområdet nu.. så upp o hoppa och ut o åk med dig. ;)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hörru Vampyris... kollade tempkartan och det är runt 20grader i backen i stockholmsområdet nu.. så upp o hoppa och ut o åk med dig. ;)

Men jag sitter på jobbet jö... :(
Slutar inte förrän 19:30.. *gråter*

Men äh.. imorgon så.. Det blir bra som fan tror jag... :D

skulle man samla ihop 10pers så kan man juh kunna köpa en skylift för dom pengarna, Första parket på samtliga matcher...

För fotbollen ja.. men just nu snackar vi hockey..
tror inte de låter oss parkera en sån på Hovet.. ;)
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Aha, läste det som att du var ledig idag också... :)



Nej precis, annat är det på Råsunda... :brinnerup

Tyvärr inte... :/
Hade varit skönt o vara ledig idag med... Men nej....
Dock inge synd om mig inte... Ledig imorgon o på fredag denna vecka... hehe
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hm. Iväg till jobbintervju snart. :skrämd Väääärdelös på sådana. Kastade även iväg en ansökan till Roslagståg så får se hur det går.

Och körlektion imorrn! :banana
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Hm. Iväg till jobbintervju snart. :skrämd Väääärdelös på sådana. Kastade även iväg en ansökan till Roslagståg så får se hur det går.

Och körlektion imorrn! :banana

Äh, det är kul att gå på intervju. Var dig själv bara, fundera ut några (3-4st) av dina styrkor och svagheter och träna in dig på att beskriva dom. Träna dessutom in att beskriva dina svagheter på ett positivt sätt. "Jag kan vara lite för envis ibland men å andra sidan så innebär det att jag aldrig ger upp..." Typ.

Var själv på en intervju förra veckan. Blev uppringd av en som hittat mitt cv på nätet och var intresserade av mig. Rätt soft att gå på intervju när man redan har ett jobb man trivs med iofs :D


Ädit: Lycka till :tummenupp

Mmm, jag skulle också vilja vara ledig idag... imorgon... gärna torsdag och fredag också... :D

Dito!
 
Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Härligt, lycka till... med båda.

Äh, det är kul att gå på intervju. Var dig själv bara, fundera ut några (3-4st) av dina styrkor och svagheter och träna in dig på att beskriva dom. Träna dessutom in att beskriva dina svagheter på ett positivt sätt. "Jag kan vara lite för envis ibland men å andra sidan så innebär det att jag aldrig ger upp..." Typ.

Var själv på en intervju förra veckan. Blev uppringd av en som hittat mitt cv på nätet och var intresserade av mig. Rätt soft att gå på intervju när man redan har ett jobb man trivs med iofs :D


Ädit: Lycka till :tummenupp

Eh. Vet ju inte vad mina styrkor är. Varjefall inte förren jag gått ut genom dörren efter intervjun. "Jag är inte feg och jag älskar utmaningar." Var det så svårt att komma på eller?! :huvet
Däremot så gillade hon att jag kan börja dirEkCt och att jag har CE (inte alla i klassen som fick det). :)
Kändes rätt bra i övrigt också. Tror tjejen som intervjuvade mej var yngre än vad jag är plus att hon verkade väldigt oerfaren att intervjuva folk så kunde känna mej kaxigare än vad jag gjort på andra intervjuver. :hihi

Dito igen då!
Är alldeles för fint väder för att sitta inne när man skulle kunna sitta på hojen... Eller vad säger du Eradi?? :hihi

:mad: Nån tigger ketting!
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top