Samåkningstråden

murta

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Triumph Street Triple -09
Blev trots allt en trevlig och regnfri tur :)

Tack för idag!

Aaarrgghh... Jag skulle ha kollat till denna tråd tidigare idag så hade jag också kunnat åkt med. Får se om jag hinner med en körning till innan jag drar och jobbar i Norge. Någon som ska ut och köra på tisdag eller onsdag ?

/Martin
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
Aaarrgghh... Jag skulle ha kollat till denna tråd tidigare idag så hade jag också kunnat åkt med. Får se om jag hinner med en körning till innan jag drar och jobbar i Norge. Någon som ska ut och köra på tisdag eller onsdag ?

/Martin

håll koll i "onsdagskörningar" & "tisdagskörning"strådarna. ja lär ut båda dagarna, lika bra å passa på medans man kan. Fast lokalsinneshandikappad som man e vill ja inte åka helt ensam, så ja åker bara om fler ska me :tungan
 

Sebbsa

Plastrakets förare
Gick med
7 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki Gsx-r
Aaarrgghh... Jag skulle ha kollat till denna tråd tidigare idag så hade jag också kunnat åkt med. Får se om jag hinner med en körning till innan jag drar och jobbar i Norge. Någon som ska ut och köra på tisdag eller onsdag ?

/Martin

Eftersom det snart är dags att vinterförvara hojen ska jag nog passa på att åka så mycket det går. Bara vädret tillåter blir det nog både tisdag och onsdag för min del iaf!
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
donken vid erikslund cirkus 17.20 så hinner man med kaffke i köping!
funkart?

så länge ja inte ska på en snabbdejt på markan innan så funkare finfint, ja meddelar! annars får du/ni väl ta rytternevägen till strömsholm å hämta upp mig på markan :tungan
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
åka hoj typ nu, någon?

Någon som har lite tid för att ut o åka typ nu? Solen skiner, jag har nya däck på som jag inte provat så mkt ännu..eller ska jag klippa gräset istället..:va
 

|ZooT

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
ingen
Någon som har lite tid för att ut o åka typ nu? Solen skiner, jag har nya däck på som jag inte provat så mkt ännu..eller ska jag klippa gräset istället..:va
Fan, önskar jag kunde!!
Gjorde illa foten på jobbet igår så jag lär hålla mig lugn ett par dagar,
missar en hel del i helgen om jag inte känner att jag kan nyttja foten snart.. :(
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag skall pilla i lite bromsbelägg på seKsförtin' och köra in dem, kan tänka mig en kajfiks-kaffe i solnedgången (säg runt sju-snåret), några hugade?
 

|ZooT

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
ingen
Jag skall pilla i lite bromsbelägg på seKsförtin' och köra in dem, kan tänka mig en kajfiks-kaffe i solnedgången (säg runt sju-snåret), några hugade?
lyckas jag inte röra foten så det blir hojen ner så kan jag i allafall tänka mig åka bil ner för en fika.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Gött! :) Kåtten har nya belägg fram...skall svida om och hitta lite onödigt krokiga vägar till stekarhaket, siktar på att landa där lite innan sju kanske. :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kul tjöt över en java. :) Trist bara att det mörknar så fort...jävla säsongsbetonat' skit. :D
 
Nyheter
Ole Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top