Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
e ledig idag:) ngn som har lust o gå ut o köra lite,,

Jag och Naken(fis) ska ut efter jobbet:banana Först åker vi och käkar uppe på pastastället på Eklandagatan och sen åker vi ut och kör en sväng!

Mat blir runt 17,00-17,30

Nån fler som ska med?
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Jag och Naken(fis) ska ut efter jobbet:banana Först åker vi och käkar uppe på pastastället på Eklandagatan och sen åker vi ut och kör en sväng!

Mat blir runt 17,00-17,30

Nån fler som ska med?

Det låter bra! Om jag inte blivit påkörd av en bil i måndags. :(
En dam som ska köra ut från en parkeringsplats vid sidan av vägen, stannar till(tittar uppenbarligen inte) och kör sedan ut och in i sidan på mig.
Tur att jag dricker mycket mjölk, inte en enda fraktur! En stukad fot, blåmärken, skrapsår och en totalkvaddad Ninja ZX-10R.

http://news.onair.nu/visa2.asp?id=MC-Olycka%20G%E4rdesv%E4gen

Jag hoppade in med kryckor och kikade på ZX-10R 2008 igår. Hyfsad frestad men vi får se om jag hittar något annat kul på Bikedagarna i helgen. Bara foten blir bra så! :)
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
jo jag nog på ,,vart ses vi ???:yoparty

Slå mig en pling (070-301 89 92) eller lämna ditt nr till mig så kan vi bestämma nåt. Vi kan ju alltid åka ner till gp efter maten. Dock svårt att säga exakt tid när vi är där.

Det låter bra! Om jag inte blivit påkörd av en bil i måndags. :(
En dam som ska köra ut från en parkeringsplats vid sidan av vägen, stannar till(tittar uppenbarligen inte) och kör sedan ut och in i sidan på mig.
Tur att jag dricker mycket mjölk, inte en enda fraktur! En stukad fot, blåmärken, skrapsår och en totalkvaddad Ninja ZX-10R.

http://news.onair.nu/visa2.asp?id=MC-Olycka%20G%E4rdesv%E4gen

Jag hoppade in med kryckor och kikade på ZX-10R 2008 igår. Hyfsad frestad men vi får se om jag hittar något annat kul på Bikedagarna i helgen. Bara foten blir bra så! :)

Ajaj :mad: . Tur i oturen iaf! Krya på dig!
 
Last edited:

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Hallojsan!

Har semester o vill köra hoj men i Småland är de så snåla.. ska spara på soppa & däck.. så jag stack hem till goa Göteborg..:)

Några som tänkt köra imorgon Torsdag?? Hehe.. jag kan närsom, men eftermiddagen bli la´ bra eller??

Men man får akta sig.. det är hastighetsvecka nu.. (hmm.. stod inte i min kalender..:va ) idag stod det ett fett gäng snutar vid Landvettersjön och sköt hej vilt...:kulspruta
 
Last edited:

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Hallojsan!

Har semester o vill köra hoj men i Småland är de så snåla.. ska spara på soppa & däck.. så jag stack hem till goa Göteborg..:)

Några som tänkt köra imorgon Torsdag?? Hehe.. jag kan närsom, men eftermiddagen bli la´ bra eller??

Men man får akta sig.. det är hastighetsvecka nu.. (hmm.. stod inte i min kalender..:va ) idag stod det ett fett gäng snutar vid Landvettersjön och sköt hej vilt...


Skall säkerligen tjööööra efter jobb i morgon också, 14 mil idag utan en enda laserpicka. Måste ta igen nu för att jag skall jobba helg....:(
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top