Skriv-vad-du-vill-tråden

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Visst, men ett par timmar till i sängen hade inte skadat :mad:

Det var ju inte så att jag fick sova till halv åtta som jag hade planerat, 0610 lyfter jag lite på höger öga och ser terroristens leende ansikte - Pappapappapappapappa, vi måste leeeeka.......

Var ju bara att masa sig upp, sambons tur att sova lite extra idag :trött
Det är mysigt med terro.. barn. Har jag hört... :D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:fakta Nu ter det sig närmast som en smekning, när frugan gick och lade sig igår utan att säga Godnatt!:D

Gjorde du inte som jag föreslog?:va

Ädit: Är det bara jag som har problem med att smileisarna hamnar på fel ställe?
 
Last edited:

Linkan_85

Guest
Fan fan fan... Brorsan ringde precis o berätta att min polares lya brunnit ner... tyvärr va inte brorsan själv på utryckningen men hans kollegor berätta att den va utbränd. o han svara inte när man ringer:huvet
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:D :D Nää, jag smög ner utan det ROSA, så tyvärr kan jag inte avge rapport hur pass väl det funkar!:D :D

Faaaan.... Jag räknar ju dig!:mad:

Fan fan fan... Brorsan ringde precis o berätta att min polares lya brunnit ner... tyvärr va inte brorsan själv på utryckningen men hans kollegor berätta att den va utbränd. o han svara inte när man ringer:huvet

Shit! Håller tummarna för att polarn din inte var i lägenheten när det brann...:gnissla
 
Last edited:

Linkan_85

Guest
Tumba, så det e inte så långt ifrån där jag bor... men vet inte om jag ska gå upp o kolla om han behöver nånstans o sova lr om han sover hos sina föräldrar. Hade ju tänkt gå o lägga mig nu. Men det gick bra med han... han va tydligen ute 10 min då kylen börja brinna:näsblod

Trist och läskigt! Var e det?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Faaaan.... Jag räknar ju dig!:mad:

Solly!:rolleyes: Har i bakhuvet när vi gav en polare ett par gummikallingar när han fyllde år. Han drog på dem på kvällen när han kröp ner me sin sambo och sen ringde han och kved i luren. Hon hade slitit upp täcket och skrikit "Vad i helvete är det du har på dej! Så jävla avtändande! Ska du ha det där får du faan sova på soffan!" Jag skratta så jag grät när han ringde och rapporterade om sina "framgångar"...:D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Tumba, så det e inte så långt ifrån där jag bor... men vet inte om jag ska gå upp o kolla om han behöver nånstans o sova lr om han sover hos sina föräldrar. Hade ju tänkt gå o lägga mig nu. Men det gick bra med han... han va tydligen ute 10 min då kylen börja brinna:näsblod

Vilken tur att det gick bra med polarn. Men att kylskåpet börjar brinna måste ju vara en riktig högoddsare?:va Det är ju knappast något man räknar med...:näsblod
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tumba, så det e inte så långt ifrån där jag bor... men vet inte om jag ska gå upp o kolla om han behöver nånstans o sova lr om han sover hos sina föräldrar. Hade ju tänkt gå o lägga mig nu. Men det gick bra med han... han va tydligen ute 10 min då kylen börja brinna:näsblod

Skönt att han klarade sig iaf... Men jäkligt trist läge att behöva börja bygga upp ett boende från noll lixom...:rolleyes:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Solly!:rolleyes: Har i bakhuvet när vi gav en polare ett par gummikallingar när han fyllde år. Han drog på dem på kvällen när han kröp ner me sin sambo och sen ringde han och kved i luren. Hon hade slitit upp täcket och skrikit "Vad i helvete är det du har på dej! Så jävla avtändande! Ska du ha det där får du faan sova på soffan!" Jag skratta så jag grät när han ringde och rapporterade om sina "framgångar"...:D

:rofl :rofl Fan nu måste grannarna verkligen tro att det brytit ut för mig när jag sitter och garvar som en galning hela helgen:D :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
:rofl :rofl Fan nu måste grannarna verkligen tro att det brytit ut för mig när jag sitter och garvar som en galning hela helgen:D :D

:D Jaa, det var en höjdare! Inte lika kul när vi skulle tjöpa skiten bara... Polarna knuffade fram mej till disken, det var ett hak som låg nere på Birger Jarlsgatan tidigare, minns inte vad det hette... Jag sa vad vi var ute efter och förklarade TYDLIGT att det var en present. Killen bakom disken såg liiiite uttråkad ut...:rolleyes: Han frågade "vilken modell" varpå jag returnerade "Finns det flera!?" Han såg ännu mer uttråkad ut när han la fram en katalog...:rolleyes: Du ANAR INTE vad som finns att tjöpa på vissa ställen!:D :D :D Killen var föga impad när man på slutet upprepar att det är en present och ber att få det hela inslaget...:rolleyes:
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:D Jaa, det var en höjdare! Inte lika kul när vi skulle tjöpa skiten bara... Polarna knuffade fram mej till disken, det var ett hak som låg nere på Birger Jarlsgatan tidigare, minns inte vad det hette... Jag sa vad vi var ute efter och förklarade TYDLIGT att det var en present. Killen bakom disken såg liiiite uttråkad ut...:rolleyes: Han frågade "vilken modell" varpå jag returnerade "Finns det flera!?" Han såg ännu mer uttråkad ut när han la fram en katalog...:rolleyes: Du ANAR INTE vad som finns att tjöpa på vissa ställen!:D :D :D Killen var föga impad när man på slutet upprepar att det är en present och ber att få det hela inslaget...:rolleyes:

Dina polare tyckte säkert att det var en höjdare att knuffa fram dig till disken...:D Undrar hur ofta det händer att det är en "present":hihi :hihi

Eller så inser de att du inte har något liv? :confused: :va :tungan

Det är också ett alternativ...
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Måste släppa ifrån mej computern till frun ett tag, men tänkta kasta ut en fråga först... Kanske lite OT på den här tråden, men om man ska skaffa sig nån Enduro (helst även gat-körbar) hoj, vad ska man ha? Yamaha 426? KTM 450 (Svor jag nu Darkwing:va ) Ser med skräckblandad förtjusning fram emot svar...:gnissla
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Måste släppa ifrån mej computern till frun ett tag, men tänkta kasta ut en fråga först... Kanske lite OT på den här tråden, men om man ska skaffa sig nån Enduro (helst även gat-körbar) hoj, vad ska man ha? Yamaha 426? KTM 450 (Svor jag nu Darkwing:va ) Ser med skräckblandad förtjusning fram emot svar...:gnissla

:D Yashas onda personlighet Darkwind yasha kommer att skälla länge på dej för du nämner nå som är åååårrrraaannnnnsssshhhh :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:D Yashas onda personlighet Darkwind yasha kommer att skälla länge på dej för du nämner nå som är åååårrrraaannnnnsssshhhh :D

Äsch, Darkwing är inte ond! :mad:

Åranscht är ecKliGt! :fakta

@Shooter: Vad du måste fundera på är först hur mycket pengar du kan tänka dig att lägga ner på hojen, sedan vad det är du ska ha den till och sist om det spelar någon roll om det är 2- eller 4-takt.

Se'n tycker jag att du ska gå in på motarddelen av SH och läsa lite om hojval. Självklart ska vi diskutera även här, men du måste specificera mer för att åtminstone jag ska kunna hjälpa dig alls. Jag vet iofs inte mycket, men ändå. :gnissla
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Jaa, det var en höjdare! Inte lika kul när vi skulle tjöpa skiten bara... Polarna knuffade fram mej till disken, det var ett hak som låg nere på Birger Jarlsgatan tidigare, minns inte vad det hette... Jag sa vad vi var ute efter och förklarade TYDLIGT att det var en present. Killen bakom disken såg liiiite uttråkad ut...:rolleyes: Han frågade "vilken modell" varpå jag returnerade "Finns det flera!?" Han såg ännu mer uttråkad ut när han la fram en katalog...:rolleyes: Du ANAR INTE vad som finns att tjöpa på vissa ställen!:D :D :D Killen var föga impad när man på slutet upprepar att det är en present och ber att få det hela inslaget...:rolleyes:

:D :rolleyes: nu är ju frågan hur killen bakom disken såg ut när du och Pluggen var och handlade rosa städrockar där :lol
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Äsch, Darkwing är inte ond! :mad:

Åranscht är ecKliGt! :fakta

@Shooter: Vad du måste fundera på är först hur mycket pengar du kan tänka dig att lägga ner på hojen, sedan vad det är du ska ha den till och sist om det spelar någon roll om det är 2- eller 4-takt.

Se'n tycker jag att du ska gå in på motarddelen av SH och läsa lite om hojval. Självklart ska vi diskutera även här, men du måste specificera mer för att åtminstone jag ska kunna hjälpa dig alls. Jag vet iofs inte mycket, men ändå. :gnissla

Jag är novis på den där fronten. Men man ska väl ha 4-takt, eller...? Sen tänkte jag kanske hitta nån 02:a eller så och inte lägga mer än 30 papp, hellre mindre, man ska ju klä sig åxå...:gnissla Har lixom inte testat och vill prova lite, utan att bli ruinerad på kuppen...:rolleyes:

Jo, förutom färgen, vad är mindre trevligt med den där...du vet...? Är det bara att det är ett ...-läger och ett Husa-läger lixom, eller...?

:D :rolleyes: nu är ju frågan hur killen bakom disken såg ut när du och Pluggen var och handlade rosa städrockar där :lol

Du, vi fick slåss för att komma iväg utan honom! Han skulle bara med oss, hela tiden!:D
 
Last edited:
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top