Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Här har ni min relativt nyinköpta första hoj
Snygg.
När ska den vässas?
Här har ni min relativt nyinköpta första hoj
Får väl lägga in en bild på min nya pärla!
Snygg.
När ska den vässas?
Hehe när jag kommer till åkern och hälsar på?
Vet inte om jag håller med...Se där ja. Bra val gubben!
Jocke
Jag är tvungen att hålla med!Se där ja. Bra val gubben!
Jocke
Jag har varit lite inaktiv under ett bra tag nu, men i sommar lär jag nog dyka upp på Rörken igen... För att bli igenkänd kan jag då nämna att zxr:en (första inlägget i denna tråd) efter 9 och ett halvt år hos mig nu fått ny ägare.
Min nya tvåhjuling är istället denna...
Hej hopp ni alla "VägRännare".
Är ny här på Forumet så jag tänkte lägga upp en bild på hojen och presentera mig själv lite. Har inte åkt på ett par år men har nu skaffat en italiensk skönhet vid namn BellaDonna som jag ska försöka domptera till en lydig kvinna. Kommer väl att göra mina tappra försök ute på Rörken med denna dam så håll uppsikt och kör inte över mig, hon var attans dyr men det är väl alla italienska skönheter!!!
Några kanske känner igen mig från förr då jag hade en kåplös TRX i caféracerstil typ, som jag plågade livet ur på Rörken med jämna mellanrum. Är en obotlig glasögonorm som har alldeles för långt hår för min ringa ålder och har svårt att komma ur skinnstället ibland, jävla öl
Ha en skön sommar alla där ute och kör med insidan så syns vi i en krök någonstans!!
Jahaja, från diverse sporthojar och t.om en räjsmotard till denna..
Men det blir nog bra
så nu har man ägt en triple, stånka, rad4a och nu en twin... bara V6a kvar på listan!
Tuffar runt på en Honda Hornet 600 -07 blå mycket nöjd med köpet då den inte har så många mil och är en rolig förstahoj i mitt tycke ^^
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |